کد خبر: ۱۵۹۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۶ - ۱۸ تير ۱۴۰۲
استاندار فارس تاکید‌کرد:

مولدسازی در اولویت دستگاه‌های اجرایی فارس باشد

استاندار فارس گفت: همه باید به طرح مولدسازی به عنوان یک فرصت استثنایی نگاه کنند که زمینه اجرای آن در کشور فراهم شده است.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»،محمد هادی ایمانیه استاندار فارس در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان گفت: این طرح اختیاری نیست که هر دستگاهی خواست ورود کند یا نکند، اگر دستگاهی از معرفی اموال مازاد خود خودداری کند اداره کل اقتصاد و دارایی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به مساله ورود می‌کنند و خودشان نسبت به فروش املاکی که دستگاه‌ها معرفی نکرده اند اقدام می‌کنند.

وی ادامه داد: همه دستگاه‌ها باید کمک کنند تا با فروش یا تهاتر اموال مازاد زمینه برای تکمیل پروژه‌ها و طرح‌های نیمه تمام فراهم شود.

ایمانیه اظهار کرد: همه باید به طرح مولدسازی به عنوان یک فرصت استثنایی نگاه کنند که زمینه اجرای آن در کشور فراهم شده است.

مولدسازی در اولویت دستگاه‌های اجرایی فارس باشد

استاندار فارس گفت: تمام درآمد حاصل از مولدسازی باید صرف تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شود و اجازه داده نمی‌شود که حتی یک ریال از این درآمد صرف امور جاری گردد و پیش بینی چنین محدودیتی در اجرای این طرح تصمیمی بسیار عالمانه است.

ایمانیه افزود: درآمد حاصل از مولدسازی باید صرف پروژه‌های نیمه تمام با درصد پیشرفت بالای ۵۰ درصد و با اشتغال بالا به ویژه برای پروژه‌های در حال اجرا در مناطق محروم شود.

وی گفت: ارزش افزوده املاک دستگاه‌هایی که در استان تاکنون برای آنها تصمیم گیری شده چهار هزار میلیارد تومان برآورد شده است که اگر این املاک به فروش برسد نیمی از درآمد آن در حساب خزانه می‌ماند اما اگر تهاتر شود تمام درآمد آن در استان خواهد ماند.


انتهای پیام/

نظرات بینندگان