کد خبر: ۱۶۰۰۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۵ - ۱۹ تير ۱۴۰۲
به همت سپاه ناحیه بقیه‌الله شیراز صورت گرفت؛

آغاز به کار نمایشگاه عفاف و حجاب در شیراز

به همت ناحیه سپاه بقیه‌الله شیراز و به مناسبت هفته عفاف و حجاب، نمایشگاهی با همین عنوان در مجتمع فرهنگی شلمچه از امروز آغاز به کار کرد و تا ۲۳ تیرماه ادامه دارد.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»،نمایشگاه عرضه مستقیم محصولات عفاف و حجاب، امروز، ۱۹ تیر با حضور دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی احمد بن موسی (ع) سپاه فجر فارس و برخی مسئولان استانی به مناسبت هفته عفاف و حجاب در مجتمع فرهنگی شلمچه شهر شیراز افتتاح شد.

 مجید علی‌پور، دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی احمد بن موسی (ع) در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار این رسانه هدف از راه‌اندازی این نمایشگاه را ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، طراحی مد و لباس با پوشش ایرانی‌اسلامی و توجه به اقتصاد و معیشت خانواده‌ها دانست و گفت: امروز به مناسبت هفته عفاف و حجاب اولین نمایشگاه تولیدات کارگاه‌های اشتغالی که تحت حمایت قرارگاه محرومیت‌زدایی احمد بن موسی (ع) هستند کار خود را آغاز کردند.
 

آغاز به کار نمایشگاه عفاف و حجاب در شیراز

وی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌هایی که امروز در سطح جامعه برای بانوان محجبه وجود دارد، تهیه و تأمین لباس مناسب است، اظهار کرد: هدف ما هم از ایجاد این نمایشگاه این است که ظرفیتی را فراهم کنیم که هم باسی طراحی کنیم که زیبا و مناسب این قشر باشد و هم با هزینه کم‌تر و با کیفیت به دست خانواده‌ها برسد.
 
 علی‌پور باتأکید بر اینکه غرفه‌های ایجاد شده صرفاً با نگاه درآمدزایی نبوده است، افزود: در شهر شیراز طی چند سال گذشته 130 کارگاه اشتغال‌زایی راه‌اندازی کردیم که 50 درصد آنها کارگاه تولید پوشاک هستند و رویکرد ما هم پوشاک ایرانی و اسلامی است.

آغاز به کار نمایشگاه عفاف و حجاب در شیراز

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی احمد بن موسی (ع) در ادامه در پاسخ به این سوال خبرنگار شیرازه مبنی بر اینکه آیا این ظرفیت و امکان وجود دارد که در طول سال نیز چنین نمایشگاه‌هایی ایجاد کنید؟ گفت: در صدد هستیم تا مکانی دائمی ایجاد کنیم که محصولات عرضه شوند؛ چون زنانی هستند که بدسرپرست یا بی‌سرپرست‌اند که نیاز به حمایت دارند.

 وی یکی از دغدغه‌های فعالان تولید پوشاک ایرانی‌اسلامی در شهر شیراز را نبود مکان ثابت عرضه محصولات دانست و گفت: با همکاری و حمایت مسئولان شهر شیراز و متولیان امر تولید پوشاک برای ایجاد فضای عرضه دائمی پوشاک ایرانی‌اسلامی امیدواریم دغدغه خانواده‌های شیرازی در این راستا مرتفع شود.

آغاز به کار نمایشگاه عفاف و حجاب در شیراز

 به گفته فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله شیراز، این نمایشگاه از ۱۹ لغایت ۲۳ تیرماه از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب در مجتمع فرهنگی شلمچه واقع در بلوار کریم‌خان زند روبروی خیابان خیام شیراز پذیرای خانواده‌های ایرانی است و در صورت عدم موجود بودن مدل لباس دلخواه بانوان، سفارش تولید توسط غرفه‌دار اخذ می‌شود.

 
 انتهای پیام/224224
 


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
گلستانی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۹ تير ۱۴۰۲
0
خداوند به شماخیردهد،
اقدام پسندیده‌ای هست.