کد خبر: ۱۶۰۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۹ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۲

پرادو در نرفت ، پی کِی هم گیر افتاد!

فرمانده انتظامی نی‌ریز از توقیف پرادو قاچاق به ارزش ۱۲۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، عظیم‌اله کرمی فرمانده انتظامی نی‌ریز از توقیف پرادو قاچاق به ارزش ۱۲۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران انتظامی نی‌ریز حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک سواری پرادو که در حال تردد بود مشکوک و دستور ایست دادند که راننده بدون توجه اقدام به فرار کرد.

وی خاطر نشان کرد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی خودرو را توقیف و راننده و سرنشین را دستگیر کنند.

پرادو در نرفت ، پی کی  هم گیر افتاد!

فرمانده انتظامی نی‌ریز عنوان کرد: در بررسی اولیه و استعلام از سامانه پلیس آگاهی مشخص شد سواری پرادو فاقد اصالت بوده و به صورت قاچاق وارد کشور شده است.

کرمی با بیان اینکه متهمین برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند، تصریح کرد: برابر نظر کارشناسان مربوطه ارزش این خودرو، ۱۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا و ارز موضوع را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

پرادو در نرفت ، پی کی  هم گیر افتاد!

سرقت پی‌کِی در اصفهان و کشف در آباده

فرمانده انتظامی آباده از کشف سواری پی‌کی سرقتی توسط ماموران انتظامی کلانتری ۱۴ایزدخواست این فرماندهی خبر داد.

سیدابوالفضل مسعودی اظهار کرد: ماموران انتظامی کلانتری ۱۴ایزدخواست آباده در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، هنگام گشت‌زنی در محور مواصلاتی "شیراز-اصفهان” به یک خودرو پی‌کی که در حال حرکت بود مشکوک و دستور ایست را صادر کردند.

وی افزود: راننده بدون توجه با سرعت زیاد از محل متواری که پس از طی مسافتی تعقیب وگریز، ماموران انتظامی موفق شدند با اقدامات فنی خودرو را توقیف و راننده را نیز دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی "آباده” با بیان اینکه در استعلام اولیه مشخص شد که خودرو مذکور سابقه سرقت از استان اصفهان دارد، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.


انتهای پیام/
نظرات بینندگان