کد خبر: ۱۶۰۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۲ - ۱۱ مرداد ۱۴۰۲
در پی هتک حرمت به بانوی محجبه در شیراز؛

مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان فارس بیانیه صادر کرد

مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان فارس در پی هتک حرمت به یک بانوی محجبه و آمر به معروف در باغ نارنجستان قوام بیانیه‌ای صادر کرد.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه تحلیلی خبری شیرازه، مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان فارس در پی هتک حرمت به یک بانوی محجبه و آمر به معروف در باغ نارنجستان قوام بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم                 
                                                                                
بی‌تفاوتی نسبت به امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، موجبات تسلط اشرار و مفسدان را بر نوامیس شما فراهم خواهد کرد.

مسئولین امر بر این موضوع واقف باشند چنانچه اصل هشتم قانون اساسی در کشور اجرا نشود، در جرایم هنجارشکنان و مفسدان فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی شریک هستند و در برابر خدا و شهدای عزیز کشورمان مسئول خواهند بود.

فیلمی در فضای مجازی منتشر که فرد مذکری بانویی را مورد هتاکی و ضرب و شتم قرار می‌دهد، در بررسی‌های اولیه، اخبار واصله حاکی است بانوی آمر، به  خانمی امر به معروف می‌کند و فرد مذکری که همراه مخاطب بوده آمر را مورد ضرب و شتم و هتاکی قرار می‌دهد که با تلاش پلیس فداکار استان فارس عامل دستگیر و تحویل مرجع قضایی می‌گردد.

ضمن تشکر از اقدام بموقع پلیس استان فارس و سپاس در رسیدگی هرچه سریعتر به پرونده مفتوحه در مرجع قضایی، انتظار می‌رود تمهیداتی اندیشیده شود که از تکرار چنین اقدامی توسط هنجارشکنان خودداری و فرهنگ‌سازی شود که پاسخ آمر به معروف و ناهی از منکر، خشونت کلامی و رفتار نامناسب نیست.

هنجارشکنان چنانچه منطق انسانی داشته باشند می‌بایست با کلام خود پاسخ آمر و ناهی را بدهند، در غیر اینصورت بر عهده مقامات قضایی است که اینگونه افراد را به کانون تربیت اعزام نمایند.

 مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان فارس

انتهای پیام/224224
نظرات بینندگان