کد خبر: ۱۶۰۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۶ - ۱۲ مرداد ۱۴۰۲

مسیر سرمایه‌گذاری در استان فارس هموار است

استاندار فارس گفت: مدیریت رشد استان راه و مسیر را برای سرمایه‌گذاری در استان هموار و باز کرده و فرش قرمز برای سرمایه‌گذار گسترده است.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، محمد هادی ایمانیه، استاندار فارس در نخستین همایش سرمایه‌گذاری منطقه‌ای و شهرستانی شمال فارس در آباده گفت: به رغم اینکه هنوز زمان انجام سفر شهرستانی به آباده فرا نرسیده بود اما با توجه به اهمیت این همایش و بحث سرمایه‌گذاری، این همایش را بهانه قرار دادیم تا در بین شما سرمایه‌گذاران حاضر شوم و این پیام را به سرمایه‌گذاران بدهم که، آماده حمایت همه جانبه، از سرمایه‌گذاری که برای مردم رفاه و اشتغال ایجاد کند، هستم.
 
وی ادامه داد: استان فارس از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بسیار ارزشمند و منحصر به فردی در زمینه‌های مختلف مذهبی، تاریخی و طبیعی برخوردار است و شایسته نیست در چنین استانی حتی یک فرد بیکار وجود داشته باشد یا شاهد طلاق یا تاخیر در ازدواج و فرزند آوری خانواده‌ها به دلیل مشکلات معیشتی ناشی از بیکاری باشیم.
 
فارس، فرصت ایده آل برای سرمایه گذاری
 
مقام عالی دولت در فارس اظهار کرد: فارس، از نظر برخورداری از معادن متعدد، جایگاهی که در کشاورزی و باغداری و همچنین توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بیشماری که در بحث سلامت و گردشگری زیارتی، طبیعی و تاریخی دارد یک فرصت بسیار ایده آل برای سرمایه‌گذاران است.

استاندار فارس افزود: در کنار اینها و از همه مهمتر، سرمایه انسانی این استان؛ مردم با اصالت، سخت کوش و با همت آن است که هر جای دنیا پا گذاشته اند توانسته‌اند تحول، تغییر و پیشرفت ایجاد کنند و حیف است چنین استانی خودش و مردمانش از این همه پتانسیل و ظرفیتی که در خود دارد محروم باشد و بهره نبرد.

ایمانیه اظهار کرد: ممکن است برخی سرمایه‌گذاران در روند سرمایه‌گذاری آنقدر با مانع برخورد کرده باشند که خاطره خوشی از آن در ذهن نداشته و از انجام سرمایه‌گذاری منصرف شده باشند.

وی گفت: البته همچنان ممکن است در مسیر سرمایه‌گذاری برخی موانع و بروکراسی‌های اداری وجود داشته باشد که برای این منظور روزهای شنبه و چهارشنبه هر هفته به شکل حضوری پذیرای سرمایه‌گذاران استان در شیراز هستیم و مسائل و مشکلات آنها را در استان و همچنین در سطح ملی دنبال خواهیم کرد.
 
مسیر سرمایه‌گذاری در این استان هموار است

استاندار فارس، با اشاره به پیگیری طرح سریع السیر شدن قطار شیراز - اصفهان افزود: اگر کسی قصد سرمایه گذاری در این زمینه داشته باشد از سوی دولت مورد حمایت واقع می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: استاندار ، فارس ، شیرازه
نظرات بینندگان