کد خبر: ۱۶۰۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۷ - ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس:

خبرنگار آگاهی را حق مردم می‌داند

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس طی پیامی فرارسیدن روزخبرنگار را به راویان صدیق این عرصه تبریک گفت.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، محمد صحت، رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس طی پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

باسمه‌تعالی

هفدهم مردادماه سالروز بزرگداشت شهادت محمود صارمی و همه شهدای خبرنگار است که به این حرفه مقدس اعتباری والا بخشیده و به سوگندشان به قلم و قداست آن تا انتها وفادار ماندند و به همه ثابت کردند که خبرنگاران، راویان صدیقی هستند که در مسیر حقیقت تا آخرین لحظه دست از تلاش و جهاد بر نمی‌دارند.

در واقع وجه نام‌گذاری سالروز شهادت یک خبرنگار به‌عنوان «روز خبرنگار» نه‌تنها یادآور جایگاه پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت است بلکه می‌تواند اشاره‌ای به برخی از مشخصه‌های مشترک بین شهید و خبرنگار نیز داشته باشد که خلوص و شجاعت از این ویژگی‌هاست؛ خلوص در جریان انعکاس خبر و شجاعت در مسیری که خبرنگار را آماده شهادت در راه آرمان‌های خود هم می‌کند.

امروز فرصتی ارزشمند برای گرامیداشت و قدردانی از انسان‌های فرهیخته‌ای است که در راه آگاهی‌بخشی و پیشرفت جامعه قلم می‌زنند، شخصیت‌هایی که تجسمی از امانت، مسئولیت، تعهد و دلسوزی را سرلوحه دارند. 

 برخود لازم می‌دانم این روز مهم را به همه خبرنگاران، نویسندگان، روزنامه‌نگاران و صاحبان اندیشه و قلم در عرصه اطلاع‌رسانی تبریک و تهنیت عرض نمایم و مراتب تقدیر و سپاس خالصانه خود را از تلاش خستگی‌ناپذیر جامعه شریف خبرنگاران ابراز نمایم.

برادر کوچکتان: محمد صحت


خبرنگار آگاهی را حق مردم می‌داند

انتهای پیام/224224

نظرات بینندگان