کد خبر: ۱۶۰۳۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۰ - ۱۸ مرداد ۱۴۰۲

آن کس که آگاه‌‏تر است مسئول‌‏تر است

حسین کشتکار مدیرعامل خانه مطبوعات استان فارس در پیامی به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار را تبریک گفت.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، حسین کشتکار مدیرعامل خانه مطبوعات استان فارس در پیامی به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار را تبریک گفت.

در این پیام آمده است: 

رسانه بودن به سبک سید اهل قلم جرأت می‌خواهد و شاید صبر!، چیزی که در جامعه اسلامی ما کم است جسارت سخن گفتن نیست بلکه جسارت مرد میدان شدن است.

خبرنگار با روح مخاطب در تعامل است و تکلیف او در وهله‌ی اول آموختن انسانیت است

خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند، این روز که به مناسبت شهادت شهید محمود صارمی، خبرنگار شهید خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، روز خبرنگار نامیده شده است، روزی است برای یاداوری رشادت‌های جبهه‌داران آگاهی و اطلاع‌رسانی.

خبرنگاران به راستی سمبل تعهد، وظیفه شناسی، دلسوزی، آگاهی بخشی و مطالبه‌گری به حق هستند که حتی جانشان را برای روشنی بخشی و عینیت بخشیدن به "نون والقلم مایسطرون" در طبق اخلاص گذاشته‌اند.

تکلیف رسانه پیش از آن که برای مردم کارکردن باشد، کار کردن روی نفس خود است که اگر این نفس درون، اصلاح شود هر سخنی که از آن برآید بر قلب‌های بیدار جامعه نیز خواهد نشست

خبرنگار کسی است که خوشبختی شخصی و یا حتی رفاه خانواده را فدای آگاهی‌بخشی به جامعه می‌کند، خبرنگار کسی است که بی خبر از خود و با خبر از همه است.

خبرنگاران حلقه میانی بین مسئولین و مردم هستند و قلم زدن خبرنگار، قدم زدن در سرزمین زیبای آرمان ها و مطالبات مردم است و هدف وی چیزی جز رفاه مردم و رساندن حق به حق‌دار و عدالت خواهی نیست و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/


نظرات بینندگان