کد خبر: ۱۶۰۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۲ - ۱۹ مرداد ۱۴۰۲

روش‌‎های نوین تامین مالی جایگزین تسهیلات بانکی می‌شود

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: آشنایی فعالان اقتصادی و بنگاه‌های تولیدی با روش‌های نوین تامین مالی گام بلند و موثری در گره گشایی از طرح‌های سرمایه گذاری نیازمند تامین مالی در استان خواهد بود.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، سید مهدی خادمی،سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس  در کارگروه حمایت از سرمایه گذاری فارس گفت: از آنجا که به دلیل محدودیت‌های جاری، امکان تامین مالی پروژه‌های سرمایه گذاری از مسیر تسهیلات بانکی و یا فاینانس خارجی به حداقل ممکن رسیده، روش‌های نوین تامین مالی از بازار سرمایه به عنوان یک روش علمی و عملیاتی قابل اجرا جایگزین خواهد شد و روش‌‎های نوین تامین مالی جایگزین تسهیلات بانکی می‌شود.

وی گفت: آشنایی فعالان اقتصادی و بنگاه‌های تولیدی با روش‌های نوین تامین مالی گام بلند و موثری در گره گشایی از طرح‌های سرمایه گذاری نیازمند تامین مالی در استان خواهد بود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس همچنین با اشاره به برگزاری نخستین همایش تخصصی تامین مالی طرح‌های مهم اقتصادی و سرمایه گذاری فارس از بازار سرمایه در شیراز افزود: هدف اصلی از برگزاری این همایش تخصصی، آشنایی شرکت‌های تولیدی و صنعتی استان با روش‌های نوین تامین مالی و پذیرش در بازار سرمایه است.

روش‌‎های نوین تامین مالی جایگزین تسهیلات بانکی می‌شود

خادمی اظهار کرد: تامین مالی شرکت‌های دانش بنیان، شرکت‌های تولیدی و صنعتی استان، پذیرش شرکت‌ها در بازار سرمایه، تامین مالی پروژه‌های استان و هم اندیشی مدیران استانی با مدیران بازار سرمایه کشور برای حل مشکلات و مسائل حوزه تامین مالی از مسیر بازار سرمایه از مهمترین اهداف برگزاری این همایش است.

وی گفت: همایش مذکور با حضور متولیان اقتصادی و بازار سرمایه و همراهی شرکت عمران و توسعه فارس برگزار می‌شود و تلاش خواهد که ظرفیت‌های بازار با روش نوین جذب و تامین مالی طرح‌های نیمه تمام استان از طریق جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی و بازار سرمایه معرفی شود.

خادمی گفت: این همایش فرصت مناسبی است تا شرکت‌های بورس و بخش خصوصی ظرفیت‌های خود را عرضه کنند و از این رهگذر زمینه تامین مالی پروژه‌های سرمایه‌گذاری و رشد و توسعه اقتصادی استان نیز فراهم شود.


انتهای پیام/

نظرات بینندگان