کد خبر: ۱۶۰۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۰ - ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
فرمانده سپاه قیروکارین:

مسجد کانون ایستادگی و مقاومت است

فرمانده سپاه قیروکارین در مراسم بزرگداشت روز جهانی مسجد گفت: مسجد کانونی برای ایستادگی و مقاومت است.
به گزارش خبرنگار گروه شهرستان‌ها پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، محمد رسول رضایی فرمانده سپاه قیروکارین در مراسم بزرگداشت روز جهانی مسجد اظهار داشت: هر مسجد کانون و سنگری برای اسلام  و پایگاه‌هایی برای زنده نگه‌داشتن دین و اعتقادات است.

محمد رسول رضایی افزود: یکی دیگر از کارکردهای مسجد که در طول تاریخ اسلام و پیامبر اسلام (ص) و امامان معصوم(ع) از آن سخن گفته‌اند مسجد کانونی برای ایستادگی و مقاومت است، به خاطر همین است که در دفاع مقدس رزمندگانی که برای دفاع و مقاومت بر علیه کفر و استکبار بلند شدند همه از مسجد ثبت نام کردند و شروع حرکتاشان از مسجد بود و لذا گفتمان مسجد هم گفتمان قرآن ایستادگی و مقاومت است.

وی گفت: پیامبر اسلام اولین کاری که برای شروع جهاد تبیین و تبلیغ رسالت انجام داد ساختن مسجد بود، و لذا از مسجد یارانی تربیت کرد و به همراه یارانش اسلام را به دنیا عرضه و معرفی کردند.

فرمانده سپاه قیروکارین افزود: باید برای اسلام و انقلاب اسلامی وحدت و انسجام ایجاد کنیم اگر جایی سلیقه‌هایمان متفاوت است محور و معیار را انقلاب اسلامی و ولایت قرار دهیم و همه علیه دشمن متحد شویم.

رضایی گفت: وحدت و انسجام را در برابر تاکتیک و راهبردهای‌های دشمن حفظ کنیم دشمن مدام در حال برنامه‌ریزی بر علیه نظام است و دنبال ناامنی است اگر امنیت نباشد اقتصاد و اشتغال هم نیست و کارهای فرهنگی اتفاق نخواهد افتاد.

وی افزود: بستر اصلی که امروز دشمن آن را هدف قرار داده است امنیت است. لذا نیروهای انقلابی بر اسلاس گفتمان ایستادگی و مقاومت در برابر هجمه‌ها  و توطئه‌های دشمن که برای نا امنی کار می‌کنند، ایستادگی کنند.

انتهای پیام/224224
نظرات بینندگان