کد خبر: ۱۵۸۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۲ - ۱۹ فروردين ۱۴۰۲
به همت سپاه قیروکارزین صورت گرفت؛

توزیع ۸۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان قیروکارزین

همزمان با میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) ۸۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان قیروکارزین توزیع گردید.
به گزارش خبرنگار گروه شهرستانه‌های پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، به همت سپاه قیروکارزین همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) کریم اهل بیت، رزمایش کمک‌های مومنانه با توزیع ۸۰۰ بسته معیشتی با حضور امام جمعه شهرستان، فرمانده سپاه و دیگر مسئولان شهرستان در ناحیه سپاه قیروکارزین برگزار شد.

در ابتدای این مراسم امام جمعه شهرستان ضمن تقدیر و قدردانی از برپایی این رزمایش و توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان در این شهرستان اظهار کرد: با توجه به مشکلات موجود اقتصادی در کشور دشمن از همین ضعف‌ها استفاده می‌کند. یکی از برکات این اقدام سبب می‌شود مردم و نیازمندان احساس کنند نظام اسلامی به فکرشان است و باعث آرامش و رضایتمندی برای مردم می‌شود.

محمد رسول رضایی فرمانده سپاه قیروکارزین نیز عنوان کرد: با پیگیری‌های بسیج سازندگی سپاه و با استفاده از ظرفیت‌های مختلف ۸۰۰ بسته معیشتی به ارزش یک میلیون تومان در سطح شهرستان بین حوزه‌های مقاومت بسیج تقسیم و با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی و پایگاه‌های مقاومت بین نیازمندان توزیع شد.

وی گفت: این بسته های معیشتی شامل برنج، گوشت مرغ، ماکارونی، رب گوجه ، روغن و خرما است که همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) کریم اهل بیت از محل ناحیه قیروکارزین توسط حوزه‌های مقاومت بسیج به جامعه هدف توزیع شد.

رضایی افزود: پراکندگی توزیع بسته‌های معیشتی در کل شهرستان رعایت شده است تا ان‌شاالله تمام اقشار نیازمند شهرستان از از این بسته‌ها بهرمند شوند.

فرمانده سپاه قیروکارزین در پایان گفت: از ابتدای امسال به همت گروهای جهادی بسیج به مناست‌های مختلف توزیع کمک‌های مومنانه داشته‌ایم و در ایام تعطیلات نوروز و شب عید کمک مومنانه از جمله بسته‌های معیشتی و پوشاک میان نیازمندان شهرستان توزیع گردیده است.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان