کد خبر: ۱۶۰۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۶ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
فرمانده انتظامی استان فارس اعلام کرد:

کشف ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس

فرمانده انتظامی استان فارس از کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک و حشیش در عملیات مشترک پلیس نی‌ریز و البرز خبر داد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، به نقل از پایگاه خبری پلیس فارس، سردار رهام‌بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس اظهار کرد: به منظور اجرای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی در منزل خود در یکی از محله‌های شهرستان نی‌ریز اقدام به دپو مواد مخدر کرده است که بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فارس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان نی‌ریز پس از هماهنگی با مرجع قضائی و ۴۸ ساعت تعقیب و مراقبت، با اقدامات اطلاعاتی و تخصصی به منزل قاچاقچی اعزام شدند و در بازرسی از آن مکان ۶۱ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش و ۳۸ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک را کشف کردند.

سردار حبیبی با اشاره به اینکه در این ماموریت در مجموع ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف شده است، گفت: در این خصوص ۲ نفر ‎ دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

کشف مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس

کشف تریاک در محور داراب - شیراز

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس از کشف ۳۸ کیلو و ۹۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در بازرسی از یک سواری پژو خبر داد. 

سیدجواد رضوی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به همراه کارکنان یگان تکاوری هنگام گشت زنی در محور مواصلاتی داراب - شیراز به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو ۳۸ کیلو و ۹۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد، گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/




نظرات بینندگان