کد خبر: ۱۶۰۸۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۱ - ۱۸ شهريور ۱۴۰۲
معاون سازمان دانش‌آموزی استان فارس خبر داد:

برگزاری المپیاد بازی‌های فکری سرگرمی در شیراز

معاون فعالیت‌های دانش‌آموزی سازمان دانش‌آموزی فارس از برگزاری مرحله استانی المپیاد بازی‌های فکری سرگرمی رویش در روزهای ۱۹ و ۲۰ شهریورماه در اردوگاه شهید آیت‌الله دستغیب شیراز خبر داد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، بهنام رازقی معاون سازمان دانش‌آموزی استان فارس از برگزاری المپیاد بازی‌های فکری سرگرمی در شیراز خبر داد و با تأکید بر اینکه این مرحله از مسابقات به‌صورت اردوی فرهنگی تربیتی برگزار می‌شود، گفت: این مسابقات با نام شهدای نوجوانان حرم شاه‌چراغ(ع) نام‌گذاری شده است و دانش‌آموزان علاوه بر شرکت در مسابقات در برنامه‌های فرهنگی متنوعی که برای آنان در نظر گرفته شده است شرکت می‌کنند.

وی افزود: دانش‌آموزان از مناطق ۵۹ آموزش‌وپرورش استان فارس در این مسابقات حضور دارند که در رشته‌های اتللو، بلاک آس، جنگا، کریدور، مکعب روبیک، دومینو، پنتاگو و لیوان چینی باهم به رقابت می‌پردازند.

به گفته رازقی، بیش از ۱۰۰ نفر عوامل اجرایی در روند برگزاری این مسابقات همکاری دارند که ۵۰ نفر از این تعداد را داوران و ناظران تشکیل می‌دهند.

مسابقات بازی‌های فکری سرگرمی رویش امسال از سطح مدرسه در تمامی مناطق استان فارس برگزار شد که برگزیدگان مدرسه‌ای پس از رقابت در مسابقات منطقه و شهرستان به مرحله استانی راه‌یافته‌اند؛ اردوگاه شهید آیت‌الله دستغیب روز یکشنبه ۱۹ شهریورماه میزبان دختران راه‌یافته به مرحله استانی است و در روز دوشنبه ۲۰ شهریورماه نیز شاهد رقابت استانی دانش‌آموزان پسر است.

در پایان این مسابقات به نفرات اول تا سوم هر رشته علاوه بر اهدای جوایز لوح تقدیر اعطا می‌شود.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
منتظر
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۲
0
هدف برگزاری این المپیاد فقط وفقط پول جمع کردن و بازی کردن با روح روان دانش آموزان وخانواده هاشون بود
اگر غیر از این بود المپیاد زمانی برگزار میشد که اتوبوس بود نه الان که خاطربرگشت عزیزانی که پیاده روی اربعین رفتن اتوبوس گیر نمیاد
120/000هزارتومان واریز کردیم به حساب سازمان دانش آموزی به امید اینکه شاید تا روز شنبه اتوبوس باشه