کد خبر: ۱۶۰۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۷ - ۲۲ شهريور ۱۴۰۲
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری فارس تأکید کرد:

اهتمام ویژه مدیران به جذب اعتبارات حوزه پدافند غیرعامل

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری فارس گفت: تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی نسبت به جذب و هزینه‌کرد اعتبارات حوزه پدافند غیرعامل که در قانون بودجه پیش‌بینی‌شده اهتمام ویژه داشته باشند.
به گزارش  خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»،محمد جباریان مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری فارس در همایش جنگ شناختی و اجرای طرح خود حفاظتی دستگاه‌های اجرایی فارس با محوریت پدافند غیرعامل در شیراز، در خصوص اهمیت توجه به جنگ ترکیبی، جنگ شناختی و تهدیدات نوین در حوزه‌های مختلف افزود: امروز پدافند غیرعامل به‌عنوان یکی از موضوعات و ضروریات مورد تأکید در هر جامعه‌ای است.

 وی، ضمن تشریح نقش و جایگاه پدافند غیرعامل و با اشاره به ارتباط مستقیم آن با امنیت ملی جوامع ادامه داد: قطعاً پدافند غیرعامل نقش مؤثر و بازدارنده‌ای در حفاظت از جان انسان‌ها و مصون‌سازی زیر ساخت‌ها دارد.
 
 مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری فارس، ضمن اشاره به دستورالعمل راه‌اندازی سازمان پدافند غیرعامل، از تمام دستگاه‌های اجرایی استان خواست تا با اهتمام جدی، نسبت به تحقق و اجرای دستورالعمل و الزامات پدافند غیرعامل در زمینه خود حفاظتی و صیانت از زیر ساخت‌های در اختیار هوشیار و کوشا باشند.
 
 جباریان افزود: باتوجه‌به در پیش بودن هفته نکوداشت پدافند غیرعامل (سوم تا یازدهم آبان‌ماه) مسئولان و مدیران استان برای تحقق برنامه‌های این هفته برنامه‌ریزی و تلاش کنند.
 

پدافند غیرعامل به معنای کاهش آسیب‌پذیری در هنگام بحران، بدون استفاده از اقدامات نظامی و صرفاً با بهره‌گیری از فعالیت‌های غیرنظامی، فنی و مدیریتی است.

 انتهای پیام/
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان