کد خبر: ۱۶۱۰۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۴ - ۰۵ مهر ۱۴۰۲
فرمانده انتظامی استان فارس مطرح کرد:

هفته دفاع مقدس؛هفته شجاعت، استقامت و شهادت

فرمانده انتظامی استان فارس هفته دفاع مقدس را هفته شجاعت، استقامت و شهادت عنوان کرد و گفت: در زمان جنگ هر کس به هر نحوی و با هر عشق و علاقه‌ای در جبهه‌های حق بر علیه باطل حاضر شده بود و جانانه از مرزهای ایران اسلامی دفاع می‌کرد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس" ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، گفت: باید با تبیین حقایق و نشان‌دادن تابلوی عظیم دفاع مقدس به نسل‌های جدید، فرهنگ دفاع مقدس را انتقال دهیم چرا که در غیر این صورت دشمنان آن‌گونه که خودشان می‌خواهند، آن را ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به نقش پلیس در دوران دفاع مقدس، ادامه داد: در آن زمان پلیس شامل ژاندارمری، شهربانی و کمیته بود و در اولین نقاط برای دفاع از خاک میهن عزیزمان حاضر شده و جان‌فشانی کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در آن دوران همه دنیای استکبار بر علیه کشور ما متحد شده و جنگ را بر کشور تحمیل کردند که در این میان عوامل ژاندارمری، شهربانی و کمیته به سهم خود نقش زیبایی را در تابلوی عظیم دفاع مقدس ایفا کردند که باعث افتخار همه ما است.

سردار حبیبی با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس، بیان کرد: هر کس به هر نحوی و با هر عشق و علاقه‌ای در جبهه‌های حق بر علیه باطل حاضر شده بود و جانانه از مرزهای ایران اسلامی دفاع می‌کرد.

وی تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس همه مسائل را مدنظر قرار داده بودند و تنها چیزی که به آن توجه نکرده بودند، قدرت ایمان رزمندگان بود که باعث پیروزی آنان شد.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در دوران دفاع مقدس توسط دشمنان تحریم شده بودیم و حتی یک سیم‌خاردار هم به ما نمی‌دادند، ولی بااین‌وجود ما در تحریم رشد کردیم و مشکلات را پشت سر گذاشتیم.

سردار حبیبی گفت: به جرأت می‌توان گفت که جوانان امروز ما از جوانان دوران دفاع مقدس بهتر و بالاتر هستند و اگر دشمنان نگاهی چپ به کشورمان داشته باشند، سینه سپر می‌کنند و از خود ایثار و فداکاری نشان می‌دهند.


انتهای پیام/

نظرات بینندگان