کد خبر: ۱۶۱۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۷ - ۰۸ مهر ۱۴۰۲
استاندار فارس:

فاز اول کارخانه قند در شهرستان رستم راه اندازی می‌شود

استاندار فارس گفت: به شرط همراهی و حمایت بیش از پیش هیأت حمایت از صنایع، می‌توانیم تا پایان سال شاهد بهره‌برداری از فاز دوم کارخانه قند رستم و استفاده از چغندر برای تولید شکر خام باشیم.
به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، محمدهادی ایمانیه استاندار فارس اظهار کرد: متأسفانه کارخانه قند در شهرستان رستم  ۱۵ سال است که در تولید دچار مشکل شده و تقریباً از ۱۰ سال قبل به‌صورت کامل و صددرصدی تعطیل شده است.

وی افزود: احیای مجدد این کارخانه می‌تواند بیش از ۲۰۰ شغل، ایجاد کند؛ آن هم در منطقه‌ای که کم‌برخوردار است و کارخانه و صنعت قابل‌توجهی در آن مستقر نیست.

با تأمین شکر خام، فاز اول کارخانه قند در شهرستان رستم راه اندازی می‌شود

ایمانیه ادامه داد: باهمت همکاران استانی و شهرستانی، حمایت‌های بسیار خوب امام‌جمعه و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و همچنین پشتیبانی بسیار خوب هیئت حمایت از صنایع، امیدواریم طی روزهای آینده با تأمین شکر خام، فاز اول این کارخانه مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی افزود: به‌شرط همراهی و حمایت بیش‌ازپیش هیئت حمایت از صنایع، این ظرفیت در کارخانه وجود دارد که تا پایان سال شاهد بهره‌برداری از فاز دوم و استفاده از چغندر برای تولید شکر خام باشیم.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان