کد خبر: ۱۶۱۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱:۰۰ - ۱۷ مهر ۱۴۰۲
عشق به امام در وصیت‌نامه شهيد «مسلم جهان میهن»

رهبر عزيزم را تنها نگذاريد

شهید «مسلم جهان میهن» در وصیت خود مردم را به پیروی از خط امام خمینی (ره) سفارش می‌کند و می‌نویسد: «از تمامی ملت ایران ملت انقلابی می‌خواهم که با اطاعت از امام این بزرگ‌مرد که فقط برای‌خدا، به نفع مستضعفین جهان بر علیه مستکبرین رسالت خود را انجام می‌دهد یار باشند که...»
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، شهید «مسلم جهان میهن» یکم بهمن‌ماه 1341 در خانواده‌ای مذهبی دیده به جهان گشود. ۶ساله بود که قدم به محیط مدرسه گذاشت. دوران ابتدایی را با موفقیت پشت سرگذشت و دوره راهنمایی را در مدرسه امیرکبیر گذراند. بزرگ‌ترین آرزوی او این بود که به شهادت برسد. مسلم تحصیلات خود را در مقطع راهنمایی به پایان رساند و در دبیرستان شهید مطهری رشته علوم‌انسانی دروس خود را آغاز کرد. تابستان همان سال برای آموزش رزم به شیراز رفت و سپس راهی جبهه جنگ شد. وی سرانجام 27 شهریور 1360 در جبهه‌های نبرد به شهادت رسید. پیکر پاکش در گلزار شهدای سید محمد شهرستان کازرون به خاک سپرده شد.

 متن وصیت: رهبر عزیزم را تنها نگذارید

 بسم‌الله الرحمن الرحیم

 از تمامی ملت ایران ملت انقلابی می‌خواهم که با اطاعت از امام این بزرگ‌مرد که فقط برای‌خدا، به نفع مستضعفین جهان بر علیه مستکبرین رسالت خود را انجام می‌دهد یار دهنده باشند که ان‌شاءالله اسلام در سراسر جهان حاکم قرار گیرد و قلبم روشن است که اسلام پیروز می‌شود و باید پیروز بشود. پس در پیروزی‌اش کوشش کنید هرکس که در خط امام و پیرو امام‌زمان (عج) و رهبر انقلاب خمینی است، باید در راه خدا جهاد کند و از جان و مال و فرزند خویش دریغ نکند.

 درود بر رهبر کبیر امام خمینی بت‌شکن زمان، آزادکننده انسان‌ها و رهبر انسان‌ها و امید مستضعفین و محرومان. درود بر خمینی که هم‌زبان با ملت‌های رنج‌دیده است حرف‌هایشان و قلبش قلب شما محرومان و ستمدیدگان و منتظران عدل است از شما می‌خواهم که قدر این نایب مهدی را بدانید که اطاعت از او واجب شرعی است.

 امیدوارم که این انقلاب زمینه‌ساز انقلاب مهدی (عج) باشد و رهبر عزیزم را تنها نگذارید. همیشه از او تبعیت کنید و یادتان نرود که هر شب دو رکعت نماز برای سلامتی امام خمینی بخوانید و دو رکعت هم برای ظهور امام‌زمان و دعا کنید که خداوند از جان و عمر ما بگیرد و به عمر امام خمینی بیفزاید.

 بعد از شنیدن مرگ من خواهش می‌کنم که اشک نریزید. به مادر و پدر و دوستان و خواهر و برادران می‌خواهم که در سوگ من اشک نریزید؛ زیرا امام بزرگوارمان در سوگ فرزند شهیدش سید مصطفی خمینی اشک نریخت از شما می‌خواهم که با تمام قدرت پشتیبان این انقلاب و روحانیت باشید.

رهبر عزیزمان را تنها مگذارید و همیشه از او تبعیت کنید. برادران عزیزم پیوسته در راه اعتلای اسلام عزیز کوشا و تمامی فرامین امام را به‌جان‌ودل پذیرا باشید و زمان حسین است و ایام عاشورا.

انتهای پیام/


نظرات بینندگان