کد خبر: ۱۶۱۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۸ - ۲۲ مهر ۱۴۰۲
رئیس‌جمهور:

از فعالیت گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی حمایت خواهیم کرد

رئیس‌جمهور در دیدار با فعالان فرهنگی و اجتماعی فارس گفت: بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی اقدامات بزرگی انجام داده‌اند و دولت نیز از آنها حمایت خواهد کرد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری شیرازه، سید ابراهیم رئیسی عصر روز گذشته و در ادامه  برنامه‌های  سفر خود به استان فارس در دیدار با علما،  روحانیون ،  فعالان فرهنگی و  اجتماعی فارس ضمن تشکر صمیمانه از گروه‌های جهادی استان  فارس و  تاکید بر اینکه گروه‌های جهادی اقدامات  بزرگی انجام داده‌اند، بیان کرد : زمانی که  جهاد سازندگی با  وزارت کشاورزی ادغام شد،  خیلی‌ها فکر می‌کردند که این اقدام  به  صلاح کشور نیست؛ اما با تشویق‌های رهبری جریان جهادی ادامه پیدا کرد. 

رئیس‌جمهور افزود: در ابتدای دولت قصد داشتیم که  مجددا وزارت جهاد کشاورزی را تشکیل دهیم  اما با مشاهده گستردگی فعالیت ث‌های گروه‌های جهادی از این تصمیم صرف نظر شد. 

رئیسی با  بیان اینکه شورای عالی جهاد با هدف هدایت، حمایت و نظارت بر عمکلرد گروه‌های جهادی تشکیل شده است، افزود:  بسیج  سازندگی کارهای بزرگی انجام  داده است که قابل تقدیر است. 

وی با  اشاره به وجود بیش از ۵ هزار گروه جهادی در استان فارس، تصریح  نمود: حتما از گروه‌های جهادی بسیج و فعالیت‌های بسیج سازندگی حمایت خواهیم کرد. 

رئیس‌جمهور با تاکید بر اهمیت اقدامات قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) ، خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی بهترین ظرفیت برای کمک به پیشبرد ماموریت سازمان‌ها هستند که باید از این  ظرفیت استفاده شود.

گفتنی است در ابتدای این دیدار علی اصغر قاسمی، مسئول مجمع جهادگران استان فارس، گزارشی از اقدامات جهادگران استان را  مطرح کرد.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان