کد خبر: ۱۶۱۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۳ - ۲۴ مهر ۱۴۰۲
تمدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت اعلام کرد:

تأمین و توزیع اقلام تنظیم بازار در مرودشت

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت گفت: باهدف کنترل قیمت کالاهای اساسی و تنظیم بازار، ۱۴۳ تن برنج و شکر در شهرستان توزیع شد.
به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز فارس، منصور امیریان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از تأمین و توزیع ۱۴۳ تن برنج و شکر تنظیم بازار در شهرستان مرودشت خبر داد وگفت: در مهرماه ۸۷ تن برنج و ۵۶ تن شکر تنظیم بازار به این شهرستان تخصیص‌یافته که جذب و توزیع شد.

وی با بیان اینکه شکر و برنج از کالاهای اساسی و پرمصرف خانوارها محسوب می‌شوند و تأمین این محصولات و نظارت بر توزیع آن‌ها می‌تواند بر کنترل قیمت آن‌ها تأثیرگذار باشد، افزود: قیمت مصوب هر کیلوگرم شکر تنظیم بازار برای مصرف‌کننده ۲۸۰ هزار ریال است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، گفت: برنج تخصیصی این شهرستان در مهرماه شامل ۲۹ تن برنج هندی با قیمت مصوب هر کیلوگرم برای مصرف‌کننده ۳۵۰ هزار ریال و ۵۸ تن برنج تایلندی با قیمت مصوب هر کیلوگرم ۲۵۵ هزار ریال بوده است که در اختیار ۱۵ واحد صنفی در شهر مرودشت و در بخش‌ها و روستاها قرار گرفته است.

امیریان به نظارت مستمر بر نحوه توزیع و قیمت مصوب توسط تیم بازرسی متشکل از جهاد کشاورزی، اداره صمت، اتاق اصناف و بسیج اصناف در سطح شهر اشاره کرد و گفت: کار نظارت بر فروشگاه‌ها در بخش‌ها و روستاهای شهرستان، با همکاری بخشداران، شوراها، دهیاران و مراکز جهاد کشاورزی انجام می‌شود.

 انتهای پیام/
نظرات بینندگان