کد خبر: ۱۶۱۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۲ - ۰۹ آبان ۱۴۰۲
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس خبر داد:

برگزاری تجمعات استکبارستیزی در بیش از ۱۵۰ نقطه فارس

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس گفت: در روز ۱۳ آبان، در بیش از ۱۵۰ نقطه استان فارس تجمعات استکبارستیزی برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، حجت‌الاسلام حسین ملک‌مکان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس امروز ۹ آبان ماه در نشست خبری اعلام برنامه‌های ۱۳ آبان با اشاره به عملیات طوفان الاقصی و اتفاقات بعد از آن، با اشاره به شادی مردم ایران اسلامی و شیراز در پی پیروزی‌های این عملیات، اظهار کرد: رژیم صهیونسیتی پس از این شکست غیرقابل ترمیم، به بمباران بیمارستانها و منازل مسکونی و مدارس غزه پرداخت که بیش از ۸ هزار نفر کشته تا کنون داشته است.

وی با اشاره به تجمعات اقشار مختلف مردم شیراز در پی این‌ حملات، تصریح کرد: این تجمعات تا پایان حملات رژیم صهیونسیتی به صورت صنفی و قشری ادامه خواهد داشت و این برنامه در کشورهای دیگر هم باشکوه درحال برگزاری است.

ملک‌مکان به تجمعات پزشکان، هلال احمر، دانش‌آموزی، بانوان و‌ کودکان، و تجمع کلیمیان و یهودیان شیراز در محکومیت حملات رژیم صهیونسیتی نیز اشاره کرد و افزود: در ۱۳ آبان در سالهای مختلف اتفاقاتی افتاد که به روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شد.

وی با بیان اینکه همه این اتفاقات تقابل نظام جمهوری اسلامی ایران با استکبار است، تصریح کرد: این اتفاقات نشان داد که وقتی عزم‌ و اراده مردم همراه با اعتقاد به خداوند متعال باشد، هیچ قدرتی نمی‌تواند در مقابل آن ایستادگی کند و مطئنا مردم فلسطین هم با این عزم‌ و اعتقاد به پیروزی می‌رسند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به تشکیل کمیته برگزاری مراسم ۱۳ آبان از یک ماه پیش، ادامه داد: عمده این برنامه‌ها در مدارس و با محوریت دانش‌آموزان برگزار می‌شود که یادواره شهدا بخصوص شهدای دانش‌آموز در مدارس و حرم مطهر شاهچراغ، سخنرانی با موضوع جهاد تبیین و استکبار ستیزی، نمایشگاه عکس با همین موضوع، دیدار با خانواده شهدای دانش‌آموز، سرود دانش‌آموزان و یک سرود کشوری و هماهنگ، مسابقات نقاشی، از‌حمله این برنامه‌هاست.

مسابقات دوچرخه‌سواری و والیبال، چالش یک سطل آب، زنگ استکبار ستیزی، حضور دانش‌آموزان در جمعه پیش‌رو در نمازهای جمعه سراسر استان، مسابقه عکس فریاد ملت با موضوع استکبار ستیزی، طومارنویسی برای حمایت از مردم فلسطین، برگزاری دعای ندبه در مدارس شبانه‌روزی، برنامه‌های اذان و مکبری، پویش جهانی فریاد عروسک‌های علیه رژیم اشغالگر قدس در دفاع از کودکان غزه، اجتماعات دانش‌آموزی در مدارس، و دیگر مسابقات انجام شده در مدارس، بخشی از برنامه‌های مختلف هفته استکبارستیزی در فارس پیش‌بینی شده است.

به گفته وی، از آنجا که روز‌ دانش‌آموز به صورت تجمع برگزار می‌شود، امسال هم در فارس به صورت تجمع دانش‌آموزان و دانشجویان همراه با عموم مردم در روز ۱۳ آبان برگزار می‌شود.

ملک‌مکان با بیان اینکه این تجمع در روز شنبه ۱۳ آبان در میدان شهدای شیراز از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح برگزار می‌شود، ادامه داد: غرفه‌های تبیینی و محتوایی در حاشیه این برنامه پیش‌بینی شده و اجرای سرودهای دانش‌آموزی و شعارگویی ، قرائت بیانیه و قطعنامه با محوریت و اجرای دانش‌آموزان و دانشجویان از دیگر برنامه‌های جانبی این تجمع است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با بیان اینکه سخنران این برنامه یکی از مقامات ملی است، گفت: در بیش از ۱۵۰ نقطه فارس همزمان برنامه گرامیداشت ۱۳ آبان برگزار می‌شود.

وی در پایان از همه مردم و‌ مسئولین استان برای شرکت در‌این‌ تجمع استکبارستیزی دعوت کرد.

منبع: خبرگزاری بسیج

انتهای پیام/
نظرات بینندگان