کد خبر: ۱۵۸۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۴ - ۲۴ فروردين ۱۴۰۲

محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز جهانی قدس در شیراز اعلام شد

رئیس پلیس راهور استان فارس، محدودیت های ترافیکی ویژه مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر شیراز را اعلام کرد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری شیرازه، صادق سلیمی رئیس پلیس راهور استان فارس اظهار کرد: مراسم راهپیمایی بزرگداشت روز جهانی قدس در روز جمعه 25 فروردین ماه مصادف با 23 ماه مبارک رمضان ساعت 10 صبح از چهار راه 15 خرداد به سمت خیابان لطفعلی خان زند و چهار راه پیروزی و در ادامه ابتدای خیابان 9 دی برگزار و در نهایت به بلوار شهید دستغیب و رواق امام خمینی(ره) محل برگزاری نماز جمعه منتهی خواهد شد.

وی افزود: در این راستا کلیه معابر منتهی به مسیر راهپیمایی از ساعت 6 صبح روز جمعه 25 فروردین ماه پاکسازی خواهد شد و از توقف وسائل نقلیه جلوگیری به عمل خواهد آمد.

 سلیمی گفت: محدودیت تردد به سمت مسیر راهپیمایی نیز از ساعت 9 صبح همان روز اعمال خواهد شد و با انسداد معابر، هیچ وسیله نقلیه ای اجازه حرکت به سمت مسیر راهپیمایی را نخواهد داشت.

رئیس پلیس راهور استان فارس تصریح کرد: در این راستا عبور از سمت میدان امام حسین(ع) به سمت چهار راه 15 خرداد، سه راه ذوالانوار به سمت چهار راه 15 خرداد، خیابان توحید به سمت چهارراه مشیر، خیابان وصال به سمت چهار راه خیرات و چهارراه شاهزاده قاسم به سمت حرم مطهر شاهچراغ (ع) از ساعت 7 صبح روز جهانی قدس ممنوع است.

وی در ادامه ضمن دعوت از کلیه مردم شریف و شهید پرور شهر شیراز و استان فارس جهت شرکت در این مراسم، همکاری شهروندان با خادمان خود در پلیس راهور را خواستار شد.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان