کد خبر: ۱۶۱۵۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵:۴۶ - ۱۳ آبان ۱۴۰۲
وصیت‌نامه شهيد ارجمندی:

چه زيباست جنگيدن و شهيد شدن در ميدان حق

شهيد «بهرام ارجمندی» در وصیت خود می‌نویسد: «خلق مسلمان ايران در برابر دشمنان خدا چون صف آهنين ايستادگی می‌کنند و از هيچ ايثاری فروگذار نيستند و در ميدان حق شهيد می‌شوند و چه زيباست جنگيدن و شهيد شدن در ميدان حق...»
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه تحلیلی خبری شیرازه، یکم مرداد ماه ۱۳۴۵ در روستای تل ريزی عاليوند شهرستان ممسنی دیده به جهان گشود. هفت ساله بود که راهی مدرسه شد. دوران تحصیلی را تا مقطع دوم راهنمایی گذراند و پس از آن ترک تحصیل کرد.

سال ۱۳۶۲ داوطلبانه عازم جبهه نبرد شد و در عملیات والفجر شرکت کرد. با ثبت‌نام در سپاه ممسنی به جمع سبزپوشان سپاه پاسداران پیوست و ديگر بار، بهار سال ۱۳۶۳ به ياری رزمندگان شتافت و با دلی مملو از ايمان دوشادوش رزمندگان عليه کفار بعثی جنگيد و سرانجام در چهارم بهمن ماه ۱۳۶۳ به شهادت رسید.

متن وصیت :

بسم الله الرحمن الرحيم

 وَلَا تَحْسَبَنَّ اللَّهَ غَافِلًا عَمَّا يَعْمَلُ الظَّالِمُونَ. هرگز نپنداريد که خدا از کردار ستمکاران غافل است.

خدا آن مؤمنان را که در صف جهاد با کافران مانند سد آهنينی همدست و پايدارند بسيار دوست دارد و امروز اين آيه شريفه مصداق پيدا کرده و خلق مسلمان ايران در برابر دشمنان خدا چون صف آهنين ايستادگی می‌کنند و از هيچ ايثاری فروگذار نيستند و در ميدان حق شهيد می‌شوند و چه زيباست جنگيدن و شهيد شدن در ميدان حق عليه باطل به رهبری امام امت خمينی کبير.

ما مسلمين بايد همگی در راه خدا و اسلام کوشش فراوان کنيم و با کفار و دشمنان خدا و خلق خدا هم بجنگيم اگر خدا اين جان بی‌ارزش مرا قبول کند و مرا در آخرت رو سفيد گرداند از مرگ من ماتم نگيريد اين راه راهی است که حسين(ع) هم آن را ادامه داد و ما مسلمين بايد سخن حسين(ع) را که گفت "هل من ناصر ينصرنی" آيا کسی هست که مرا ياری کند را لبيک گوئيم و به سوی او بشتابيم و در اين زمان مردها بايد حسين گونه و خواهران بايد زينب گونه باشند.

بايد از جان و مال و فرزندان خود و همه بگذريم و در راه خدا جهاد کنيم. پس شما در پشت جبهه منافقان را راهنمايی کنيد و حقيقت را برای آن‌ها مشخص کنيد حق و باطل را برای آن‌ها بشکافيد و آن‌ها را از راه‌های منحرف دور کنيد.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان