کد خبر: ۱۶۱۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۷ - ۱۳ آبان ۱۴۰۲
گزارش شیرازه از راهپیمایی ۱۳ آبان؛

شیرازی‌ها صحنه‌ای از حماسه شور و شعور را رقم زدند+ فیلم

امروز و در سالروز سیزدهم آبان‌ماه صحنه‌ای از حماسه حضور، شور و شعور در هم آمیخته بود تا به جهانیان ثابت کند مقابله با استکبار جهانی و شعار ضد استکباری مثل خون در رگهای هر ایرانی و مسلمانی جاری است.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری شیرازه، امروز شنبه سیزدهم آبان ماه مصادف بود با سه واقعه مهم تاریخی در فواصل مختلف که موجب گردید این روز به نام روز دانش آموز و استکبار ستیزی نامگذاری شود.

 تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در ۱۳ آبان‌ماه ۱۳۴۳، کشتار دانش‌آموزان مقابل دانشگاه تهران در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران در سال ۱۳۵۸ سه واقعه مهم و تاریخی است که هر ساله در کشورمان گرامی داشته می‌شود و اقشار مختلف مردم از جمله دانش‌آموزان و فرهنگیان با شرکت در این مراسم انزجار خود را از استکبارگران جهان اعلام می‌کنند.

اما امسال این مراسم راهپیمایی، با شهادت دانش‌آموزان شیرازی در حرم مطهر احمد بن موسی(ع) به دست عمال جنایتکار آمریکا گروهک خونخوار داعش و همچنین کشتار وحشیانه مردم غزه توسط رژیم غاصب صهیونیستی رنگ و بوی دیگری به خود گرفت. به گونه‌ای که هر یک از شرکت کنندگان در این راهپیمایی در گفتگو با خبرنگار شیرازه با اعلام انزجار و تنفر از جنایات استکبارگران خونخوار جهانی از جمله آمریکا، انگلیس، فرانسه، رژیم کودک‌کش صهیونیستی و عوامل غرب زده آنان حمایت خود از مردم بی‌دفاع فلسطین را اعلام کردند.

در این راهپیمایی که از ساعت ۹ صبح امروز و در اطراف میدان شهدای شهر شیراز در خیابان‌های اطراف برگزار شد حضور چشمگیر دهه هشتاد و نودی‌‌ها، مشت محکمی بود بر دهان استکبارگران جهان.

تعداد بازدید : 0
کد ویدیو

دانش‌آموزان در رده‌های سنی مختلف با شرکت در این مراسم هر یک هدف خود را به گونه‌ای ترسیم نمود، یکی می‌گفت: برای حمایت از مردم و دانش‌آموزان بی‌گناه غزه به این راهپیمایی آمده تا به مردم دنیا بگوید ما همچنان و همواره پشت ملت ستم دیده فلسطین هستیم و اجازه نخواهیم داد تا رژیم اشغالگر و جنایتکار صهیونیستی سرزمین آنان را غصب کند.

نوجوان ۱۴ ساله‌ای که با دوستان و همسالان خود در این راهپیمایی شرکت کرده بود عنوان کرد: ما آمدیم تا به بچه‌های فلسطین و غزه بگوییم که تا آخرین لحظه پشت آنها ایستاده‌ایم و در این راه تنها نیستند.

یکی از فرهنگیان حاضر در مراسم نیز با بیان اینکه همه ما با نیت نابودی آمریکا، اسرائیل و  تعجیل در ظهور آقا امام زمان و اینکه قدم‌های این دانش آموزان موجب تعجیل در فرج ایشان شود در این مراسم شرکت کرده‌ ایم.

دیگری هم هدف از حضورش را ادامه دادن راه دوستان شهیدش عنوان کرد.

تعداد بازدید : 0
کد ویدیو

امروز صحنه‌ای از حماسه حضور، شور و شعور در هم آمیخته بود تا به جهانیان ثابت کند مقابله با استکبار جهانی و شعار ضد استکباری مثل خون در رگهای هر ایرانی و مسلمانی جاری است.

انتهای پیام/224224
نظرات بینندگان