کد خبر: ۱۶۱۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۵ - ۱۴ آبان ۱۴۰۲

سپیدان، درصدر میزان بارندگی سال زراعی فارس

اداره کل هواشناسی فارس اعلام کرد: بر اساس آمار تا ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه ۱۴ آبان‌ماه، شهرستان سپیدان از توابع استان فارس با حدود ۱۶ میلی‌متر در صدر میزان بارندگی سال زارعی (مهرماه تا اردیبهشت سال بعد) قرار گرفت.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، به نقل از روابط‌عمومی اداره کل هواشناسی فارس، مسعود حقیقت،مدیرکل هواشناسی استان فارس با بیان اینکه بر اساس آمار تا ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه ۱۴ آبان‌ماه، شهرستان سپیدان از توابع استان فارس با حدود ۱۶ میلی‌متر در صدر میزان بارندگی سال زارعی (مهرماه تا اردیبهشت سال بعد) قرار گرفت، گفت: پس از شهرستان سپیدان که بیشترین میزان را در سال زراعی دارد، منطقه ایزد خواست و سده اقلید با ۱۲ میلی‌متر، آباده و سد درودزن با ۱۱، صفاشهر با هفت، پاسارگاد، زرقان، فیروزآباد هم با پنج میلی‌متر در جایگاه بعدی قرار دارند و در شیراز هم یک میلی‌متر گزارش شده است .

حقیقت اضافه کرد: میزان بارندگی در مدت مشابه سال ۱۴۰۱ در شهرستان سپیدان ۷۵ میلی‌متر باران باریده است و شیراز هم ۴۱ میلی‌متر بوده است.

سپیدان، درصدر میزان بارندگی سال زراعی فارس

وی افزود: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته در منطقه ایزد خواست ۹ و در آباده هم ۶ میلی‌متر گزارش شده است.

صفاشهر خنک‌ترین

وی اظهار کرد: حداقل دمای شهر شیراز تا بامداد امروز به ۱۰ درجه و حداکثر آن ۲۴ درجه گزارش شده است.

همچنین لامرد با ۳۳ درجه بالای صفر گرم‌ترین نقطه فارس به خود اختصاص داد و در خرم بید هم میزان هوا به صفر درجه رسید تا خنک‌ترین شهر را به خود اختصاص دهد.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان