کد خبر: ۱۶۱۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۷ - ۲۰ آبان ۱۴۰۲
مدیر حرکت‌های جهادی سازمان بسیج سازندگی فارس خبر داد:

برگزاری رزمایش ۱۲ هزارنفری گروه‌های جهادی فارس در هفته بسیج

مدیر حرکت‌های جهادی سازمان بسیج سازندگی فارس از برگزاری رزمایش ۱۲ هزارنفری گروه‌های جهادی استان فارس خبر داد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، میثم فضل‌الله پور 
مدیر حرکت‌های جهادی سازمان بسیج سازندگی فارس از برگزاری رزمایش ۱۲ هزارنفری گروه‌های جهادی استان فارس خبر داد و گفت: رزمایش ۱۲ هزارنفری جهادگران فارس هم‌زمان با هفته بسیج در استان برگزار خواهد شد.

 وی اضافه کرد: رزمایش جهادگران فاطمی از جمله برنامه‌هایی است که توسط سازمان بسیج سازندگی در استان فارس طی دو سال گذشته در حال انجام است و این رزمایش در طول سال نیز اجرایی شده است.

 فضل‌الله پور خاطرنشان کرد: هم‌زمان با هفته بسیج که از ۲۸ آبان‌ماه لغایت هفتم آذرماه ادامه خواهد داشت گروه‌های جهادی در رزمایش‌های مختلفی نسبت به ارائه خدمات به آحاد مختلف مردم اقدام خواهند کرد.

 وی افزود: حوزه‌های این رزمایش، فرهنگی، عمرانی، بهداشت و درمان، آموزشی، دامپزشکی و کشاورزی، حقوقی و مشاوره و دیگر عرصه‌های موردنیاز در مناطق محروم است.

 فضل‌الله پور با اشاره به تجلیل از گروه‌های جهادی در مراسم اعزام یادآور شد که از روز سوم به بعد گروه‌ها در عرصه‌های مختلف و در مناطق از پیش تعیین شده به خدمت‌رسانی مشغول می‌شوند.

 مدیر حرکت‌های جهادی سازمان بسیج سازندگی فارس گفت: هدف از این رزمایش این است که یک نمایشی از ظرفیت و کارکردهای گروه‌های جهادی به نمایش گذاشته شود تا مردم ببینند که این جریان جهادی، یک جریان زنده و پویاست و فعالیت دارد و حرکت‌هایی را دنبال می‌کند که انتفاعش به محرومین می‌رسد.

انتهای پیام/
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان