کد خبر: ۱۶۱۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۵ - ۲۷ آبان ۱۴۰۲
تجمع مردم شیراز در حریم امن ولایت؛

شیراز به احترام کودکان مظلوم غزه به پا خاست

مردم شیراز امروز به احترام کودکان و شهدای مظلوم فلسطین یکپارچه به پا خاسته و شعار ضد صهیونیستی سر می‌دهند.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، پنجم آبان‌ماه سال جاری غروب یک روز جمعه بود که رژیم منحوس صهیونیستی وحشیانه‌ترین، دیوانه‌وارترین و شدیدترین حمله خود را طی سال‌های آغاز جنگ خود با فلسطینی‌ها به نوار غزه انجام داد. حمله‌ای که به گفته «الجزایر» و «فاکس نیوز» بی‌سابقه‌ترین نوع حمله بود؛ چرا که صهیونیست‌ها از زمین، هوا و دریا و با استفاده از اقسام سلاح‌های ممنوعه و غیر ممنوعه به نوار غزه هجوم برده و صدها نفر انسان بی‌گناه که اغلب هم زن و کودک بودند را به شهادت رساند. 

با مروری کوتاه بر اخباری که همان روز و روزهای بعد منتشر شد می‌توان به‌خوبی به عمق فاجعه و جنون صهیونیست‌ها پی برد. 

شیراز به احترام کودکان مظلوم غزه  به پا خواست

تحلیلگران مسائل سیاسی و جنگ می‌گویند: قطعاً این جنایت هولناک به جبران بخشی از تحقیری است که در ۱۵ مهرماه امسال توسط گروه حماس صورت گرفت و صهیونیست‌ها در یک غافل‌گیری توسط گروه مقاومت ظرف ۲۰ دقیقه چندین کشته اسیر و مجروح بر روی دستشان باقی ماند و این تحقیر، برای رژیمی که خود را قوی‌ترین کشور دنیا می‌داند و ارتشش هم لقب «چهارمین ارتش بزرگ دنیا» را یدک می‌کشد بسیار جنون‌آمیز و تحقیرآمیز است.

 اما باید این رژیم کودک‌کش به این موضوع نیز توجه داشته باشد که اهالی غزه و فلسطینی‌ها همان‌هایی هستند که هر کدام دست‌کم یک یا چند نفر از نزدیکان خود را از ابتدای اشغال سرزمینشان به دست صهیونیست‌ها ازدست‌داده‌اند؛ صهیونیسم باید بداند جماعتی که با توپ و تانک و گلوله و خون و شهادت بزرگ شده با جماعتی که برای خوش‌گذرانی به سرزمین فلسطین کوچ کرده‌اند بسیار فرق دارند و شاید به همین خاطر است که مشاهده می‌کنیم این روزها تظاهرات بسیاری در گوشه‌گوشه جهان چه به لحاظ بزرگی و اندازه و چه به لحاظ جغرافیایی علیه صهیونیست‌ها برگزار می‌شود.

شیراز به احترام کودکان مظلوم غزه  به پا خواست

 تجمعاتی که تاکنون بی‌نظیر بوده است، از شرق تا غرب عالم، چه مسلمان و چه غیرمسلمان همه به این نکته پی برده‌اند که این حملات فقط می‌تواند کار کسانی باشد که نه از انسانیت بویی برده‌اند و نه هیچ اعتقادی به حقوق بشر دارند. 

امروز مردم سراسر ایران نیز در اقدامی هم نوع‌دوستانه و به پاسخ وحشی‌گری‌های رژیم صهیونیستی و در آستانه فرارسیدن روز جهانی کودک در گوشه‌گوشه این سرزمین پهناور گرد هم جمع می‌شوند تا جنایات دیوانه‌وار صهیونیست‌ها را پاسخ دهند و به آنان بگویند خون کودکان و مادرانی که توسط شما بر روی زمین ریخته می‌شود قطره‌قطره جمع شده و در آینده‌ای نزدیک سیلی خروشان می‌شود تا بنیان شما را برکند و نسلتان را برای همیشه از صفحه روزگار پاک کند.

امروز مردم شیراز و استان فارس هم همانند دیگر هموطنان خود در حریم امن ولایت، حرم مطهر احمد این موسی(ع) گرد هم جمع شده‌اند تا به تقاص کودکان بی‌دفاع و مظلوم فلسطین شعار ضد صهیونیستی سر دهدند و حمایت خود از کودکان بی‌گناه فلسطین را اعلام کنند.

شیراز به احترام کودکان مظلوم غزه  به پا خواست

امروز دانش‌آموزان، دانشجویان، فرهنگیان، بازاریان و همه اقشار امدند تا بگویند مردم دنیا بدانید که غزه تنها نیست و ما تا آخرین قطره خون در کنارشان هستیم.

یکی از نوجوانان شیرازی هم با صدای رسا گفت: من آمده‌ام تا مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا را با صدای بلند فریاد بزنم تا دنیا بشنود.

 فاطمه دختر نوجوان محصلی که با مادرش در این تجمع شکرت کرده بود هم گفت: ما کودکان غزه را تنها نخواهیم گذاشت.

خلاصه کلام همه آمدند تا حمایت خود از مردم مظلوم غزه را اعلام کرده و جنایات وحشیانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی را محکوم کنند.


تعداد بازدید : 0
کد ویدیو


تعداد بازدید : 0
کد ویدیو

انتهای پیام/224224

نظرات بینندگان