کد خبر: ۱۵۸۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۱ - ۲۶ فروردين ۱۴۰۲
فریاد ضد اسرائیلی قومیت‌های ترک، لر و عشایر در روز قدس؛

طنین مرگ بر رژیم کودک‌کش صهیونیستی از زبان روزه داران شیرازی

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم جعلی صهیونیستی با حضور پرشور اقشار مختلف و مردم روزه‌دار و همیشه در صحنه شیراز برگزار شد.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»،همزمان با سراسر کشور اقشار و اقوام مختلف از جوان و نوجوان،دختر و پسر،مرد و زن با اصالت لر، ترک و فارس ،عشایرهای با غیرت و لُرهای متعصب با لباس‌های محلی در راهپیمایی روز قدس جلوه‌ای با شکوه به لعاب این مراسم با شکوه دادند که با سردادن فریاد مرگ بر رژیم اسرائیل، مرگ بر آمریکا و مرگ بر استکبار جهانی، بار دیگر حمایت خود را از مظلومیت ملت فلسطین در حملات ناجوانمردانه رژیم سفاک صهیونیستی که سالیان سال به طول انجامید اعلام کردند.

آن چیزی که در راهپیمایی روز جهانی قدس موجب وجد می‌شود آن است که در کنار حضور باشکوه اقشار مختلف، حضور کامل اعضای خانواده در کنار هم است که این خود نشان از راسخ بودن جمعی یک خانواده دارد ،از کالسکه سواران تا ویلچر نشینان همه در شیراز آمدند تا ثابت کنند هم‌چنان با آرمان‌های اسلامی و امامین انقلاب و مدافع مظلوم و مخالف ظالم هستند.

حضور مقتدارنه مردم در کنار مسئولین از دیگر خصوصیات بارز راهپیمایی روزجهانی قدس بود و تنویر کردند که در مقابل استکبار جهانی از جمله رژیم اسرائیل مردم و مسئولین جمهوری اسلامی ایران از جمله استان فارس خاصه شهر شیراز درکنار هم مقابل دشمنان اسلام ،استوار ایستاده‌اند.

خبرنگار این رسانه به میان جمعیت حاضر در راهپیمایی رفت تا گپ و گفتی با اقشار داشته باشد.

مرد میانسال لر زبان که به اصالت خود افتخار می‌کرد با زبان شیرین لری می‌گفت: آمده‌ام که به رهبر عزیزم بگویم پای آرمان‌هایمان ایستاده‌ایم.

بانوی محجبه لر زبان که اقتدار از بیانش سرازیر می‌شد بیان کرد: اسرائیل حرام‌زاده بداند که ظلم عاقبتی ندارد و سرانجامش نابودی است و یقین داریم که به دست مجاهدان اسلام  این رژیم جعلی به درک واصل خواهید شد و حق ملت مظلوم و ستم دیده فلسطین تثبیت خواهد شد.

جوانمرد ترک زبان که با لباس اصیل ترکی به راهپیمایی آمده بود معتقد است: با هرنژاد و اصالتی که هستیم ،دینمان به ما یاد داده است که به کمک مظلوم برویم و امروز ملت فلسطین مظلوم‌ترین ملت در عالم جهان هستی است که پیرو دستور امام راحل و رهبر عزیزم در این مراسم شرکت کردم تا به ندای‌شان لبیک بگویم.

بانوی ترک زبان از ارادت خود به رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌گوید : با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از ملت مظلوم فلسطین ،دراین راهپیمایی حضور یافتم و دشمن بداند که ما ملت ایران از جمله ترک زبان‌ها همچنان پشتیبان ولایت فقیه هستیم و امرش را برخود واجب می‌دانیم.

عبدالحمید کریمی مدیرکل امور عشایر استان فارس در حاشیه مراسم روز قدس در گفتگو با خبرنگار این رسانه عنوان کرد: در بهار قران ۱۴۰۲  و روز جهانی قدس که یادآور دستور  بنیانگذار جمهوری اسلامی است، عشایر غیور و همیشه در صحنه استان فارس همراه و دوش به دوش دیگر امت حزب‌الله  به منظور نشان دادن انزجار خود از رژیم منحوس اسرائیل در عرصه حضور  دارند و ا‌ن‌شاءالله بتوانیم پیرو رهبر معظم انقلاب پوزه دشمنان اسلام را به خاک بمالند.

تعداد بازدید : 0
کد ویدیو

در قدس ۱۴۰۲ جای شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی خالی است چرا که نقش محوری سردار سلیمانی در دفاع از قدس شکست اسرائیل در لبنان و غزه و سوریه که با حمایت سردار سلیمانی روی داد اما در جنگ ۲۲ روزه، شکست را پذیرفت.

 این فرماندهی شهید سلیمانی بود که به صورت بی بدیل در مقاومت لبنان و فلسطین و سوریه شکل گرفت. مردم فلسطین به این باور رسیدند که می‌توانند پیروز شوند و از این رو تظاهرات «جمعه‌های بازگشت» را به راه انداختند. مبارزات ملت فلسطین از سنگ اندازی به موشک نقطه زن رسیده و به شکست گنبد آهنین صهیونیست ها منتهی شده است.

 نقش محوری سردار سلیمانی در دفاع از قدس و به باور رساندن اینکه اسرائیل شکست پذیر است، تاثیرگذار بود. اقدامات شهید سلیمانی مبتنی بر آموزه‌های اسلام است و به یک باور جهانی رسیده و در جغرافیای ما محدود نمی شود.

 اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس، گفت: سردار سلیمانی، فلسطین و مقاومت را به اوج قدرت و اقتدار رساند و خود را به خاطر فلسطین و مردم آن قربانی کرد و وی را شهید قدس خواند. شهید سلیمانی که می‌توان آن را «شهید قدس» هم نامید، در حقیقت مبدع یک حرکت راهبردی است که اسرائیل را از هجوم به دفاع وادار کرده و در حوزه دفاع اسرائیل به مرحله شکست رسیده؛ حتی در انتخابات کنست نتوانستند یک دولت تشکیل دهند. 

شهید سلیمانی همان سمبل جهاد و مقاومت است که با ایجاد گروه های مقاومت، توطئه آمریکایی صهیونیستی برای تجزیه سوریه و عراق با استفاده از گروه های تکفیری مانند داعش را خنثی کرد. سلیمانی همان است که از شرف و ناموس زنان سوری و عراقی در برابر گرگ های داعشی دفاع کرد، از یکپارچگی ارضی سوریه و عراق دفاع کرد، از مقدسات اسلامی دفاع کرد در حالی که وهابیت می کوشید این مقدسات را به نجاست بکشاند.

 انتهای پیام/224224

برچسب ها: قدس ، راهپیمایی ، شیراز
نظرات بینندگان