کد خبر: ۱۶۱۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۲ - ۲۷ آبان ۱۴۰۲
مدیرکل آموزش‌وپرورش فارس در گفتگو با "شیرازه":

حضور دانش‌آموزان در حمایت از مظلوم یک آموزش عملی است

مدیرکل آموزش‌وپرورش فارس گفت: حضور دانش‌آموزان در حمایت از مظلوم یک آموزش عملی است و این فرزندان در دوران دفاع مقدس بودند تا از کیان انقلاب اسلامی دفاع کنند، امروز در قالب تربیت صحیح اسلامی و در چارچوب بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی می‌روند تا تمدن نوین اسلامی را شکل دهند.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، محمد خلیل عسکری مدیرکل آموزش‌وپرورش فارس در حاشیه تجمع مردم شیراز در حرم مطهر شاه‌چراغ در گفتگو با خبرنگار این رسانه افزود: امروز در پاسخ به ندای جهانی حمایت از مردم مظلوم غزه، کودکان و دانش‌آموزانی که مظلومانه به دست صهیونیست‌ها به شهادت می‌رسند مردم استان فارس همراه با مردم سراسر کشور در این تجمع حضور پیدا کردند.

وی با اشاره به حضور دانش‌آموزان در تجمع سراسری علیه محکومیت رژیم صهیونیستی گفت: حضور چشمگیر دانش‌آموزان دههٔ هشتاد و نودی مشهود است و اینها آمده‌اند تا در محکومیت این جنایت ابراز همدردی با ملت غزه و اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی کنند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش فارس گفت: حضور دانش‌آموزان در حمایت از مظلوم یک آموزش عملی است و این فرزندان در دوران دفاع مقدس بودند تا از کیان انقلاب اسلامی دفاع کنند، امروز در قالب تربیت صحیح اسلامی و در چارچوب بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی می‌روند تا تمدن نوین اسلامی را شکل دهند و شاگردان خوبی برای حاج‌قاسم باشند تا در راستای دغدغه‌های ایشان با فرزندان مظلوم غزه هم‌صدا شوند و مقدمات حکومت مهدوی با تلاش این فرزندان فراهم شود.


تعداد بازدید : 0
کد ویدیو


به گزارش شیرازه، امروز ۲۷ آبان‌ماه هم‌زمان با سراسر کشور تجمع مردم شیراز در حرم شاه‌چراغ با حضور مردم و مسئولین برگزار شد.

آنچه که به نظر قالب دوربین‌ها را به خود متوجه کرده بود حضور نوجوانان و جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی بود که با حضور خود بیانگر آموختن درس ایثار، شهادت و حمایت از مظلوم بود که یقیناً انعکاس این حماسه حضور در رسانه‌ها برای دشمن استکبار در رأس آن آمریکای جنایت‌کار و رژیم جعلی صهیونیستی ناخوشایند است؛ اما برای حامیان مظلوم در جهان به‌مانند نوری در تاریکی است که همه‌جا را روشن می‌کند و امید داریم ملت‌های آزادی‌خواه در جهان با حمایت خود از ملت مظلوم فلسطین مسیر نابودی این رژیم منحوس را رقم بزنند.

انتهای پیام/224224  





نظرات بینندگان