کد خبر: ۱۶۱۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۰ - ۲۹ آبان ۱۴۰۲
اردوی دانش‌آموزی؛

دختران قیروکارزینی به اردوی راهیان نور اعزام شدند

صبح امروز با بدرقه مسئولان شهرستان قیروکارزین ۹۰ زائر دختر دانش‌آموز قیروکارزینی به راهیان نور مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.
 به گزارش خبرنگار گروه شهرستان‌ها پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، صبح امروز بیست و نهم آبان‌ماه با بدرقه مسئولان شهرستان قیر و کارزین ۹۰ زائر دختر دانش‌آموز قیر و کار زینی به راهیان نور مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

مراسم بدرقه از این زائرین با حضور فرماندار، فرمانده سپاه شهرستان، بخشدار مرکزی قیر و کار زین، دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه قیر و کار زین، معاونت پرورشی آموزش‌وپرورش و دیگر مسئولان شهرستان برگزار شد.

فرمانده سپاه قیر و کار زین به‌ضرورت بازدید از مناطق عملیاتی و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره ایثارگری رزمندگان و شهدا ضروری دانست و گفت: راهیان نور فرصتی است برای دانش‌آموزان تا با معرفی دستاوردها، پیشرفت‌ها و موفقیت‌های انقلاب اسلامی در قالب این اردوها می‌تواند زمینه جهاد تبیین و انگیزه‌بخشی و امیدآفرینی به نوجوانان و جوانان را فراهم سازد.

محمد رسول رضایی گفت: این کاروان به مدت ۴ روز در مناطق عملیاتی جنوب حضور خواهند داشت و از یادمان‌های دوران دفاع مقدس بازدید می‌کنند و از برنامه‌های فرهنگی و معنوی بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/224224


نظرات بینندگان