کد خبر: ۱۶۱۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۹ - ۰۵ آذر ۱۴۰۲
هم اکنون؛

تیراندازی مسلحانه در چهار راه زند شیراز

در تیراندازی مسلحانه چهارراه زند شیراز دو نفر مجروح شدند.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیل خبری «شیرازه»، دقایقی پیش یک راننده پژو ۴۰۵ در چهارراه زند شیراز با انگیزه نامعلوم به سمت مامورین و مردم شروع به تیراندازی کرد.

بنا به مشاهدات خبرنگار شیرازه این خودرو که تنها یک سرنشین داشت شروع به تیراندازی به سمت مامورین و مردم کرد که در این تیراندازی یکی از شهروندان مجروح شد.

تیراندازی مسلحانه در چهار راه زند شیراز

بنا به گفته افراد حاضر در صحنه، ضارب مسلح و یکی از رانندگان شهروند مجروح و به بیمارستان انتقال داده شدند.


تیراندازی مسلحانه در چهار راه زند شیراز

سردار رهام‌بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس در تشریح جزئیات این خبر گفت: ظهر امروز پنجم آذرماه ماموران انتظامی حین گشت‌زنی در چهارراه زند شیراز به یک سواری پژو مشکوک و دستور ایست دادند که راننده شروع به تیراندازی به سمت ماموران انتظامی و شهروندان کرد که متاسفانه یک نفر عابر پیاده مجروح می‌شود.

وی افزود: ماموران انتظامی در درگیری متقابل با رعایت قانون به کارگیری سلاح فرد ضارب را مجروح و وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس خاطر نشان کرد: فرد ضارب که دارای سوابق از جمله سرقت مسلحانه، آدم ربایی، تحصیل مال نامشروع و ... می‌‎باشد به بیمارستان اعزام و حال مزاجی وی وخیم گزارش شده است.

سردار حبیبی با اشاره به اینکه خوشبختانه حال عمومی عابر پیاده مطلوب، می‌باشد: گفت: امنیت در شهر شیراز و محل حادثه به طور کامل برقرار و ترافیک روان می‌باشد.

این مقام انتظامی به افراد هنجارشکن و مخلان نظم و امنیت هشدار داد که استان فارس محل ناامنی برای آنان می‌باشد و پلیس برابر قانون به شدت با انان برخورد می‌کند.

تیراندازی مسلحانه در چهار راه زند شیراز


انتهای پیام،/224224
نظرات بینندگان