کد خبر: ۱۶۱۹۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۳ - ۰۹ آذر ۱۴۰۲
سرپرست دفتر امور اجتماعی استانداری فارس:

نیاز به شبکه‌سازی در مسیر تمدن‌سازی اسلامی - ایرانی داریم

سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس، یکی از الزامات فرهنگی امروز را شبکه‌سازی و جبهه‌سازی در مسیر تمدن‌سازی اسلامی - ایرانی دانست.
به گزارش خبرنگار گروه مهدی مؤمن‌زاده سرپرست دفتر امور اجتماعی استانداری فارس در همایش آموزشی مدیران کانون‌های تخصصی خواهران استان فارس گفت: یکی از الزامات دوران فرهنگی امروز در مسیر گام دوم انقلاب شبکه‌سازی و جبهه‌سازی در مسیر تمدن‌سازی اسلامی - ایرانی خواهد بود.
 
سرپرست دفتر امور اجتماعی استانداری فارس تأکید کرد: ما از هر ظرفیت، منطقه، محله و مسجدی باید نقطه شروع این شبکه‌سازی و در مسیر پیشرفت آن جبهه‌سازی را فراهم کنیم و قطعاً فعالیت و کنشگری خواهران در مساجد یکی از کلیدی‌ترین نقاط مؤثر در شبکه‌سازی فرهنگی و در مسیر جبهه‌سازی خواهد بود.
 
این استاد دانشگاه افزود: اگر بتوانیم هدفمند، تخصصی و مبتنی بر مسئله‌محوری کانون‌های تخصصی خواهران را در سطح کشور شکل دهیم، مسائل معلم‌محور و مسجد محور مورد بررسی قرار خواهند گرفت و در مسیر حل آن همه ظرفیت‌های شهر و استان را می‌شود فعال کرد.
 
وی در ادامه در خصوص تبین نقش و جایگاه زن در تحقق تمدن نوین اسلامی، احیای گفتمان نظام زن و خانواده از منظر مقام معظم رهبری و نقش‌زن در مسئله‌یابی و حل مسائل و مشکلات و الزامات آن نکاتی را بیان کرد. 
 
همایش آموزشی مدیران کانون‌های تخصصی خواهران فارس در محل سالن اجتماعات نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در استان برگزار شد.

انتهای پیام/


نظرات بینندگان