کد خبر: ۱۶۱۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۴ - ۱۱ آذر ۱۴۰۲
مدیرکل آموزش‌و‌پرورش فارس خبر داد:

حضور پیکرهای مطهر شهدای گمنام در مدارس

مدیر کل آموزش‌و‌پرورش فارس از حضور پیکرهای مطهر شهدای گمنام در مدارس استان خبر داد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری شیرازه، محمدخلیل عسکری مدیرکل آموزش‌و‌پرورش فارس امروز، ۱۱ آذرماه در نشست کمیته فرهنگیان و دانش‌آموزان استقبال از شهدای گمنام با تأکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: کمیته فرهنگیان و دانش‌آموزان استقبال از شهدای گمنام در آموزش و پرورش فارس به‌منظور برگزاری مراسم استقبال و تشییع پیکرهای مطهر شهدا تشکیل شده است.

وی با یادآوری اینکه این شهدا در نیمه آذرماه مهمان مردم فارس خواهند شد، افزود: در همین راستا چهار برنامه استقبال از شهدا در فرودگاه شیراز، تشییع پیکرهای مطهر شهدا در مدارس استان، تولید محتوای مناسب و تشییع کلی شهدا در شیراز در دستور کار کمیته فرهنگیان و دانش‌آموزان استقبال از شهدای گمنام استان فارس قرار گرفته است.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس تأکید کرد: باید تلاش کنیم تا فضای استقبال و تشییع شهدای گمنام در استان فارس دانش‌آموز محور شود و دانش‌آموزان برنامه‌های آنان را به پیش ببرند.

وی با بیان اینکه مدارسی که میزبان پیکرهای مطهر شهدا خواهند بود، مشخص شده‌اند، گفت: در مراسم این مدارس از ظرفیت راویان و رزمندگان دوران دفاع مقدس استفاده خواهد شد.

عسکری با تصریح اینکه حضور شهدا در مدارس و در بین دانش‌آموزان و معلمان، رایحه ایثار و مقاومت را ماندگار می‌کند، گفت:‌ در فعالیت‌ها و برنامه‌های معنوی، هرچه ارتباط دلی ما قوی‌تر باشد، کار ما در بین دانش‌آموزان اثربخشی بیشتری خواهد داشت.

انتهای پیام/
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان