کد خبر: ۱۶۲۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۷ - ۱۵ آذر ۱۴۰۲
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس:

شمار جایگاه‌های منطقه فارس به ۳۱۹ باب رسید

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس گفت: با افتتاح و بهره‌برداری از یک باب جایگاه سوخت در کلان‌شهر شیراز شماره جایگاه‌های سوخت مایع استان به ۳۱۹ باب رسید.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، اسدالله طاهری مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه فارس در مراسم بهره‌برداری از جایگاه سوخت کشمیری در ناحیه مرکزی گفت: با افتتاح این جایگاه تعداد مجاری عرضه سوخت مایع ناحیه مرکزی شیراز به ۱۰۵ باب افزایش یافت.

طاهری با اشاره وضعیت مصرف سوخت در استان و کلان‌شهر شیراز افزود: به طور متوسط روزانه حدود دو میلیون لیتر بنزین در کلان‌شهر شیراز مصرف می‌شود و به‌منظور تسریع بخشیدن به فرایند سوخت‌رسانی در این ناحیه توسعه کمی و کیفی جایگاه‌ها از اولویت‌های منطقه می‌باشد.

وی با اشاره به‌قرار گرفتن این جایگاه در محور شمال غرب شیراز و حجم تردد در این محور اظهار کرد: جایگاه کشمیری با سرمایه‌گذاری حدود ۱۵۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ مترمربع در بلوار دکتر حسابی شیراز با ظرفیت ۱۳۵ هزار لیتر افتتاح و می‌تواند نقش تأثیرگذاری در تسریع بخشیدن به فرایند سوخت‌رسانی در این محور داشته باشد.

شایان‌ذکر است این جایگاه با ۲۳ نازل، دو فرآورده بنزین معمولی و سوپر را ارائه و زمینه اشتغال مستقیم ۱۸ نفر را نیز فراهم آورده است و دارای زیر ساخت‌های همچون سیستم پرداخت الکترونیکی، کیف پول، طرح کهاب ودیسپچینگ می‌باشد.


انتهای پیام/
نظرات بینندگان