کد خبر: ۱۵۸۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۲ - ۳۰ فروردين ۱۴۰۲
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فارس درگفتکو با شیرازه:

جمع‌آوری کارت سوخت در جایگاه‌ها، در دستور کار نیست

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان فارس گفت: جمع‌آوری کارت سوخت در جایگاه‌ها دستور کار نیست و جایگاه‌ها در صورت نداشتن کارت سوخت توسط رانندگان می‌توانند از کارت سوخت جایگاه استفاده کنند.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، اسداله طاهری مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فارس در خصوص جمع‌آوری کارت سوخت‌های جایگاه‌ها گفت: برای ساماندهی کارت ‌های سوخت بنزین در سراسراستان توصیه کردیم که کلیه‌ هم استانی‌ها از کارت‌های شخصی وسایل نقلیه خود درجایگاه‌های سوخت استفاده کنند.

طاهری بیان کرد: هر کارت خودرویی علاوه بر سهمیه یارانه‌ای پس از اتمام آن ،سهمیه آزاد بنزین هم در کارت شارژ خواهد شد و توصیه براین بود که با توجه به ازدحامی که به وجود می‌آید و محدودیت در سهمیه کارت‌ها است هم استانی‌ها به راحتی می‌توانند از کارت‌های شخصی خود استفاده کنند.

این مقام مسئول در ادامه افزود: این مورد به هیچ عنوان به معنای جمع‌آوری یا محدود کردن کارت‌های آزاد جایگاه‌ها نیست و هیچ جایگاهی نمی‌تواند کارت‌ها را محدود کند.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان فارس با تاکید بر خدمات دهی جایگاه‌های سوخت گفت: هیچ‌گونه کارتی در جایگاه‌ها جمع آوری نمی‌شود و در صورت عدم کارت سوخت توسط راننده به راحتی می‌توانند از کارت سوخت در جایگاه‌ها استفاده کنند و مردم استان در صورتی که با  نبود کارت در جایگاه سوخت مواجه شدند  شکایت خود را از طریق سامانه 09627 و یا از طریق تماس تلفن به شماره‌تلفن 32286450 آماده دریافت شکایات و رسیدگی  می‌باشیم .


انتهای پیام/224224

نظرات بینندگان