کد خبر: ۱۵۸۷۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۲ - ۱۹ فروردين ۱۴۰۲
مدیر عامل شرکت پخش فراورده‌های نفتی استان فارس در گفتگو با شیرازه:

قیمت بنزین هیچ‌گونه افزایشی نخواهد داشت

در پی شایعاتی در فضای حقیقی و مجازی مدیرعامل شرکت پخش فراورده‌های نفتی استان فارس از شایعه بودن افزایش قیمت بنزین خبر داد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»،آن‌چه تاکنون بارها بر آن تاکید شده این است که در حال حاضر دولت برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین ندارد و انتشار شایعات و برخی قیمت‌هایی که در مجامع عمومی انتشار می‌یابد صرفا سناریوسازی در این زمینه و عاری از حقیقت است.

در آبان ماه سال گذشته طی دسیسه‌ای که معاندان و دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی آن را طراحی کرده بودند برای صنعت پالایش و پخش یک اختلال گسترده در سامانه هوشمند سوخت ایجاد کرد که دراین امر با اطلاع‌رسانی دقیق و به‌موقع و حضور مدیران ارشد صنعت و دست‌اندرکاران شرکت ملی پالایش و پخش و پخش فرآورده‎های نفتی و بسیج تمامی کارکنان و نیروهای متخصص، این معضل در حداقل زمان ممکن و تحت شرایط فورسماژور پیش آمده از ایجاد یک فاجعه و بحران در امر سوخت‌رسانی جلوگیری شد.

پیرو برخی شایعات مطرح شده در فضای مجازی و حقیقی درباره احتمال افزایش قیمت بنزین این رسانه به سراغ اسداله طاهری، مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان رفت.

ا طاهری گفت: هیچ‌گونه افزایشی در فرآورده‌های نفتی بنزین و گاز وجود ندارد و مردم به شایعات توجه نداشته باشند. 

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان فارس افزود: از مقامات وزارت نفت هم اعلام شده که دولت فعلا تصمیمی برای تغییر قیمت‌های نفت و گاز ندارد.

این مقام مسئول بیان کرد: مردم بدانند که اگر قرار باشد تصمیمی گرفته شود حتما از طریق رسانه‌های رسمی به اطلاعشان می‌رسد و اصلا به شایعات توجهی نداشته باشند.

انتهای پیام/224224

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۲
0
این خبر خوبی نیست قیمت بنزین باید به صورت تدریجی گران شود این کار را نمی کنید و به صورت دفعی قیمت را چند برابر می کنید و کشور را دچار آشوب می کنیددر صورتیکه اگر مثلا 10% گران کنید خیلی به جایی بر نمی خورد