کد خبر: ۱۶۲۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۷ - ۳۰ آذر ۱۴۰۲
فارس در هفته‌ای که گذشت؛

از اسراف ۴ میلیاردی مدیران مالیاتی تا عنوان برتری شهرداری شیراز

آنچه ازاین‌پس در قالب بسته خبری با عنوان «فارس در هفته‌ای که گذشت» منتشر خواهد شد اَهم اخبار شیراز و دیگر شهرستان‌های فارس می‌باشد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، در نظر داریم به‌منظور اطلاع از مهم‌ترین اخبار استان فارس گزیده‌ای از خبرهایی که طی یک هفته گذشته در استان اتفاق افتاده را در قالب به بسته خبری به مخاطبان فرهیخته پایگاه تحلیلی خبری شیرازه ارائه دهیم.

آنچه ازاین‌پس در قالب این بسته خبری با عنوان «فارس در هفته‌ای که گذشت» منتشر خواهد شد اَهم اخبار شیراز و دیگر شهرستان‌های فارس می‌باشد.

از شنبه تا پنج‌شنبه در فارس چه خبر بود؟


از اسراف ۴ میلیاردی مدیران مالیاتی تا عنوان برتری شهرداری شیراز

 اولین خبر را از حوزه اقتصادی شروع می‌کنیم 

انهدام یک شبکه پول‌شویی و قمار در شیراز

 رئیس‌کل دادگستری فارس از انهدام تیم پشتیبان سایت‌های قمار و شرط‌بندی در شیراز خبر داد و گفت: تاکنون ۳۲۰ هزار میلیارد ریال گردش ریالی و ۱۸۰ میلیون دلار گردش رمز ارزی کشف شده است.

احداث ۱۲۸ مسکن برای مددجویان نیازمند فارس

 رئیس اداره اکرام کمیته امداد فارس از احداث ۱۲۸ مسکن برای مددجویان نیازمند، به همت خیر دارابی باارزش ۱۲۸ میلیارد تومان در فارس خبر داد.

کشف موتورسیکلت ۱۵ میلیاردی قاچاق در لارستان 

مأموران انتظامی حین گشت‌زنی در بلوار "دادمان" لارستان به یک دستگاه موتورسیکلت سنگین که در حال تردد بود مشکوک و دستور ایست دادند که راکب بدون توجه اقدام به فرار کرد. پس از طی مسافتی راکب موتورسیکلت باقدرت ۹۰۰ سی‌سی را رها و متواری شد، گفت: برابر اظهار کارشناسان ارزش موتورسیکلت کشف شده ۱۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

باز هم افتخارآفرینی در حوزه پزشکی

مدال جهانی برترین ابداع جراحی قلب بر گردن پزشک شیرازی 

شبکه جهانی جراحی قلب به‌عنوان مرجع جهانی داوری دستاوردهای این حوزه در آخرین ارزیابی خود، عنوان برترین ابداع و تکنیک نوآورانه در جراحی قلب دنیا را به فوق‌تخصص جراحی قلب و عروق و عضو هیئت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز اختصاص داد.

از اسراف ۴ میلیاردی مدیران مالیاتی تا عنوان برتری شهرداری شیراز

اسراف ۴ میلیاردی اجلاس مدیران مالیاتی کشور

 در شیراز در پی برگزاری اجلاس سراسری مدیران مالیاتی کشور در شیراز با هزینه گزافی معادل حدوداً «۴۰ میلیارد ریال» بسیج دانشجویی استان فارس طی بیانیه‌ای خطاب به ریاست‌جمهور خواهان عزل عاملان اسراف بیت‌المال شد.

شیراز لرزید

 این زلزله در ساعت ۱۵:۳۸ روز دوشنبه، ۲۷ آذرماه ۱۴۰۲ در شیراز روی داد.

 زلزله مذکور در عرض جغرافیایی ۲۹.۵۷۲ و طول جغرافیایی ۵۲.۴۵۳ در عمق ۱۰ کیلومتری زمین روی داد. شدت این زلزله در منازل مسکونی و مناطق اداری به‌خوبی احساس شد. همچنین زلزله دیگری در ساعت ۱۵:۴۷ امروز در مقیاس ۳.۹ ریشتر در عرض جغرافیایی ۲۹.۵۸۹ و طول جغرافیایی ۵۲.۳۹۹ در عمق ۱۰ کیلومتری شیراز رخ داد.

کشف ۹۷ کیلوگرم حشیش در خروجی شیراز

 جانشین فرمانده انتظامی استان فارس: به‌منظور اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با حساسیت بیشتری نسبت به کنترل خودروهای عبوری پرداخته که در همین هنگام به یک سواری سمند مشکوک شدند که راننده به‌محض مشاهده مأموران با سرعت زیاد از محل متواری می‌شود. پس از طی مسافتی تعقیب و گریز مأموران انتظامی موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی خودرو را توقیف و در بازرسی از آن ۹۷ کیلوگرم حشیش را کشف کنند.


از اسراف ۴ میلیاردی مدیران مالیاتی تا عنوان برتری شهرداری شیراز

شهرداری شیراز از سوی وزیر کشور به‌عنوان شهرداری برتر مورد تقدیر قرار گرفت 

در همایش روز ملی حمل‌ونقل و جایزه ملی حمل‌ونقل شهرداری‌های سراسر کشور، وزیر کشور از شهردار شیراز به‌عنوان شهرداری برتر در حوزه نگهداری بهینه، مدیریت و بهره‌برداری از ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهری با اهدای لوح و تندیسی تقدیر کرد.

افتخارآفرینی ورزشکاران فیروزآباد 

مسابقات بین‌المللی شو توکان کاراته Fsk که با حضور ۱۲ کشور جهان برگزار شد با کسب مدال طلا توسط آقای بنیامین شهبازی و مدال نقره توسط آقای آرمین گرامی و مدال برنز توسط آقایان بردیا علی خانی، آذرین آزادی با مربیگری استاد پیمان علیخانی را به مردم شهرستان فیروزآباد پایان پذیرفت.

تا بسته خبری دیگر و هفته بعد بدرود... 

انتهای پیام/224224

نظرات بینندگان