کد خبر: ۱۶۲۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۹ - ۰۴ دی ۱۴۰۲

دوچرخه سوار مبلغ فرهنگ اهدای خون به شیراز رسید

دوچرخه سوار گیلانی که با پیام اهدای خون سالم اهدای زندگی و با هدف آگاه سازی جامعه نسبت به این فرهنگ نجات بخش در حال رکابزنی و سفر به ۲۴ استان کشور است، به شهر شیراز مرکز استان فارس وارد شد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، به نقل از روابط عمومی سازمان انتقال خون استان فارس کرامت عزیززاده دوچرخه سوار و جهان‌گرد اهل استان گیلان و عضو فدراسیون دوچرخه سواری کشور که رکاب زنی برای این کار خیرخواهانه را از زادگاه خود شروع کرده، در بدو ورود به شیراز با اهدای شاخه گل مورد استقبال و خوشامدگویی گروهی از جوانان دوچرخه‌سوار قرارگرفت. 
 
گفتنی است پس از این دیدار، عزیز زاده با مشایعت این گروه به رکاب زنی به سمت اولین مرکز اهدای خون شیراز واقع در میدان نمازی که به پاس تقدیر از زحمات دکتر حق شناس به این عنوان نامگذاری شده است، حرکت کردند.
 
از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این رخداد، کاشت دو نهال در محوطه  ساختمان دکتر حق شناس توسط مدیر کل انتقال خون استان فارس و کرامت عزیززاده قهرمان دوچرخه سواری بود.

 دوچرخه سوار مبلغ فرهنگ اهدای خون به شیراز رسید

اکبرزاده مدیر کل انتقال خون استان فارس ضمن تقدیر از تلاش این جهانگرد گیلانی، خاطرنشان کرد: اجرای این نوع فعالیت‌ها، گامی بسیار موثر در ارتقای فرهنگ اهدای خون در بین مردم و ترغیب آنان به مشارکت در اهدای خون است.
 
کرامت عزیز زاده دوچرخه سوار نیک اندیش گیلانی نیز در ادامه گفت: هدف من از اجرای این تلاش، حمایت از فعالیت‌های نوع دوستانه سازمان انتقال خون و ترویج شعار اهدای خون اهدای زندگی، است.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان