کد خبر: ۱۶۲۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۳ - ۰۶ دی ۱۴۰۲
جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس:

فعالان فضای مجازی افسران سنگر کمین نظام اسلامی هستند

جانشین سپاه فجر استان فارس فعالین فضای مجازی را سنگر کمین نظام دانست و گفت: اشخاصی که در این سنگر قرار می‌گیرند باید با هوشیاری کامل به امورات بپردازند و خستگی‌ناپذیری در خود را نمایان کنند.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، هاشم جمالی جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس امروز ۶ دی‌ماه در آئین افتتاحیه پنجمین رویداد تولید محتوا دیجیتال بسیج گفت: مقام معظم رهبری با توجه با دغدغه‌ای که در مسائل فرهنگی دارند و فضای مجازی را به‌صورت ویژه مطرح می‌کنند.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری که فرمودند: اگر رهبر نبودم حتماً مسئول فضای مجازی می‌شدم، افزود: فضای مجازی به حدی مهم است که مورد تأکید فراوان ایشان شده است و باید گفت فضای مجازی جزئی از فضای حقیقی است چرا که مردم با آن زندگی می‌کنند و شخصیتشان تحت‌تأثیر فضای مجازی شکل‌گرفته است.

 جانشین فرمانده سپاه فجر فارس در ادامه بیان کرد: مقام معظم رهبری در جایی دیگر می‌فرمایند: اهمیت فضای مجازی به‌اندازه انقلاب اسلامی است و باید این دو کلیدواژه را هدف راهمان کنیم و اگر بخواهیم انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن را حفظ کنیم باید امپراتوری بر فضای مجازی را ایجاد کنیم.

این مقام مسئول افزود: باتوجه‌به حوادث گذشته در فضای مجازی متأسفانه برنده نبودیم و شما امروز خط اول نظام هستید و باید در این زمینه قوی ظاهر شوید.

در عرصه فضای مجازی به حالت آفندی برگردیم

وی فعالین فضای مجازی را سنگر کمین نظام دانست و گفت: اشخاصی که در این سنگر قرار می‌گیرند باید با هوشیاری کامل به امورات بپردازند و خستگی‌ناپذیری در خود را نمایان کنند.

جمالی گفت: شما فعالین فضای مجازی باید چشمان بصیر، هوشیار و آگاه انقلاب اسلامی باشید و اگر در این عرصه بخواهیم موفق باشیم باید برنامه‌ای را طراحی کنیم و با شناخت رفتار دشمن در مقابلش تاکتیک خاص خود را انجام دهیم.

دشمن امروز در همه عرصه‌ها در مقابل جمهوری اسلامی یا شکست‌خورده و یا کم آورده است که در حال عقب‌نشینی نیز هستند و عرصه‌ای مثل اقتصاد مریضی ۸۰ساله دارد که درمانش به حول قوه الهی انجام خواهد شد؛ ولی برای اینکه دشمن به مقاصدش برسد سه دستور را در عرصه فضای مجازی به‌عنوان رویکرد، تاکتیک و راهبرد را در مقابل انقلاب اسلامی به کار برده است و به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی، بی‌اعتماد کردن مردم به‌نظام و ناکارآمد جلوه‌دادن نظام است که اینها استراتژی دشمن است و فعالین فضای مجازی با تولید محتوای خود به مقابله با دشمنان بپردازند.

 به گزارش شیرازه، پنجمین رویداد تولید محتوا دیجیتال بسیج در قالب ۳۵ گروه مجهز از شهرستان‌های استان فارس به مدت ۳ روز در سه رشته نرم‌افزار، بازی و پویانمایی به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/224224

نظرات بینندگان