کد خبر: ۱۶۲۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۶ - ۰۷ دی ۱۴۰۲
فرمانده انتظامی استان فارس:

امنیت و آسایش جامعه هدیه‌ای از طرف شهدا است

سردار «حبیبی» گفت: امنیت و آسایش جامعه هدیه‌ای از طرف شهدا است که با جان خود در راه کشور و ارزش‌های دینی ایثار کردند.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، سردار «رهام بخش حبیبی» فرمانده انتظامی استان فارس امروز، هفتم دی‌ماه در مراسم تشییع و خاک‌سپاری پیکر مطهر شهید گمنام در مجتمع انتظامی شهید رحیم فعال شیراز، اظهار داشت: دشمن در فکر ضربه‌زدن به آسایش و آرامش مردم عزیز در طول تاریخ بوده است که در دفاع مقدس رزمندگان اسلام با تاسی به مولای متقیان امام علی (ع) حماسه‌های شگرفی آفریدند تا به آسایش و امنیت مردم دچار کوچک‌ترین خدشه‌ای نشود.

وی با بیان اینکه بعد از گذشت چند دهه از دفاع مقدس بعضی از مادران، پدران و فرزندان شهدا چشم‌انتظار پیکر مطهر شهید خود هستند، تأکید کرد: تفحص پیکر مطهر شهدای گمنام بعد سال‌ها باعث هدایت ما می‌شود تا حقیقت زندگی را در این برهه از زمان فراموش نکنیم و گمراه نشویم.

سردار حبیبی با اشاره به ایثارگری جانبازان در راه دفاع از دین اسلام و حفظ تمامیت ارضی کشور، عنوان کرد: برخی از ایثارگران ما در دفاع از این امت کماکان جان‌فشانی می‌کنند و افرادی همچون سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی به‌عنوان پیروان حقیقی مکتب روح‌الله تا آخرین لحظه عمر خود دست از فراهم‌کردن آسایش برای مردم و حفظ ارزش‌های دینی بر نمی‌دارند.

فرمانده انتظامی فارس ادامه داد: سردار سیدرضی موسوی با شهادت خود نشان داد که پیروان واقعی امام علی (ع) هستند که زیر بار ظلم نمی‌روند و برای آسایش مردم ایران هر کاری می‌کنند و دنیا سر تعظیم بر آستان آن‌ها فرود می‌آورد.

وی با تأکید بر اینکه شهدا زنده هستند و در مشکلات حامی ما هستند، بیان داشت: امنیت و آسایش جامعه هدیه‌ای از طرف شهدا است که با جان خود در راه کشور و ارزش‌های دینی ایثار کردند و امروز خادمان مردم در مجموعه انتظامی با تأسی از شهدای دوران دفاع مقدس، برای آرامش و آسایش مردم جان خود را فدا می‌کنند و از خود مجاهدت و ایثارگری نشان می‌دهند.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان