کد خبر: ۱۶۲۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۸ - ۰۷ دی ۱۴۰۲
فرمانده سپاه فجر فارس هدف از برگزاری رویداد تولید محتوا را این‌گونه عنوان کرد:

استعدادیابی و شناسایی نخبگان و کمک به حل مشکلات جامعه

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: رویداد تولید محتوای دیجیتال، به چند منظور از جمله استعدادیابی و شناسایی جوانان و نوجوانان برگزار می‌شود، موضوع دوم این است که بتوانند مسئله‌ای را از اجتماع حل کنند؛ همچنین به ادارات و سازمانها کمک دهند در حل مباحث و مسائلی که با آن مواجه هستند.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس در حاشیه بازدید از مرحله استانی پنجمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج استان فارس گفت: در این رویداد ۳۵ گروه با موضوعات متنوع و به‌روز به رقابت و تلاش می‌پردازند تا تولید محتوایی که انجام می‌دهند بتواند در حل مسائل زندگی کاربرد داشته باشد.

فرمانده سپاه فجر فارس در ادامه افزود: بر اساس ارزیابی انجام شده امسال شاهد افزایش ۱۳ درصدی مشارکت در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان فارس نسبت به سال گذشته داشتیم که جای امیدواری است.

وی اضافه کرد: این رویداد فرصتی برای کشف استعدادهاست، گفت: قطعاً رویداد تولید محتوای دیجیتال می‌تواند ایده‌هایی که در سطح استان فارس وجود دارد را شناسایی کرده و آن‌ها را به منصه ظهور برساند.

بوعلی با اشاره به اینکه این رویداد باهدف شکوفا کردن استعداد جوانان فراهم شده است، بیان کرد: این رویداد می‌تواند به سازمان‌ها و اداراتی که نیاز به رفع حل مسئله دارند کمک کند و همچنین ایده‌های جدید منجر به تولید را معرفی کند.

فرمانده سپاه فجر فارس اظهار کرد: کسانی که در این رویداد شرکت کردند سطوح سنی نوجوانان تا بزرگسالان را تشکیل می‌دهند؛ همچنین مقطع تحصیلات شرکت‌کنندگان نیز از مقطع ابتدایی تا دکتری است.

وی در ادامه یادآور شد: تیم‌های برتر به‌عنوان نمایندگان شایسته و برتر استان فارس به مرحله کشوری رویداد تولید محتوای بسیج راه پیدا خواهند کرد.

سردار بوعلی با اشاره به اینکه موضوعات انتخاب شده مباحث روز جامعه است که گاهی می‌تواند به حل مسئله کمک کند، گفت: این رویداد به چند منظور از جمله استعدادیابی و شناسایی جوانان و نوجوانان برگزار می‌شود تا به آنان فرصت رقابت دهیم و زمینه را فراهم کنیم جهت رشد و پیشرفت، موضوع دوم این است که بتوانند مسئله‌ای را از اجتماع حل کنند؛ همچنین به ادارات و سازمانها کمک دهند  در حل مباحث و مسائلی که با آن مواجه هستند.

انتهای پیام/224224
نظرات بینندگان