کد خبر: ۱۶۲۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۲ - ۱۲ دی ۱۴۰۲
رئیس اداره آموزش و پرورش بخش دشمن زیاری:

حال همه دانش‌آموزان سانحه تصادف "دشمن زیاری" خوب است

رئیس اداره آموزش‌وپرورش بخش دشمن زیاری با اشاره به‌تصادف روز گذشته خودروی حامل دانش‌آموزان این بخش گفت: هیچ آسیبی به دانش‌آموزان حادثه واژگونی خودروی عبوری بخش دشمن زیاری وارد نشده است و حال همه دانش‌آموزان مساعد هست.
به گزارش خبرنگار گروه شهرستان‌ها پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»،فرشید دهقانی رئیس اداره آموزش و پرورش بخش دشمن زیاری در خصوص حادثه واژگونی خودروی عبوری که در شهرستان ممسنی در منطقه دشمن زیاری رخ‌داده بود، گفت: روز گذشته بعد از برگزاری یکی از آزمون‌های نوبت اول که در حوالی ساعت ۱۰ الی ۱۱ صبح امتحان به پایان می‌رسد، ۵ الی ۶ نفر از دانش‌آموزان که عازم منزل خود در روستای ده گپ بخش دشمن زیاری می‌شوند، سوار یک دستگاه خودروی ۲۰۶ عبوری می‌شوند.

به گفته رئیس اداره آموزش‌وپرورش بخش دشمن زیاری، این خودرو، سرویس دانش‌آموزی نبوده و تنها یک خودروی عبوری اهل همان روستا بوده است که اهالی روستا هم با آن راننده آشنا بوده‌اند.

وی با بیان اینکه سرعت بالای خودروی ۲۰۶ حامل دانش‌آموزان باعث می‌شود، کنترل ماشین از راننده خارج شود و در نزدیکی پل این روستا به گاردریل کنار جاده برخورد کند، تصریح کرد: پس از خارج‌کردن دانش‌آموزان از خودرو و باگذشت حدود ۱۵ الی ۲۰ دقیقه از تصادف، این خودرو سواری دچار آتش‌سوزی می‌شود.

دهقانی ادامه داد: به حمد الهی دانش‌آموزان در این حادثه مشکلی نداشتند و ما با تأکید خودمان و برای بررسی وضعیت عمومی آن‌ها به بیمارستان شهر ممسنی منتقل دادیم که تمام دانش‌آموزان پس از معاینه توسط پزشک و مشخص‌شدن سلامت آن‌ها از بیمارستان مرخص شدند.

انتهای پیام/
 

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان