کد خبر: ۱۶۲۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۱ - ۱۴ دی ۱۴۰۲
جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع):

امروز بیداری اسلامی به معنای تام و تمام‌رخ داده است

جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) با بیان اینکه امروز بیداری اسلامی به معنای تام و تمام‌رخ داده است، افزود: این حاج‌قاسم عزیز بود که مجاهدت کرد و به‌خوبی درخشید و خود را سرباز واقعی مقام معظم رهبری می‌دانست.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، سردار غلامحسین غیب پور جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) امروز ۱۴ دی‌ماه در مراسم چهارمین سالگرد گرامیداشت شهادت سردار حاج‌قاسم سلیمانی که در حرم مطهر سیدعلاءالدین حسین (ع) شیراز برگزار شد، گفت: ما یادمان نرفته که این فرمانده شجاع، فخیم بابصیرت و به معنای واقعی نترس، در بیت‌المقدس و آزادی خرمشهر، در عملیات بدر، خیبر، عبور از فاو، کربلا ۴ بااقتدار حضور داشت؛ خوب یادمان هست که در کربلا ۴ و آن روزی که در این عملیات با عدم‌الفتح مواجه شده بودیم در بین نماز جماعت بلند شد و شروع کرد به دلداری و روحیه دادن به رزمنده‌ها و می‌گفت که اتفاقی نیفتاده محکم و قوی باشید.

امروز بیداری اسلامی به معنای تام و تمام‌رخ داده است

وی با بیان اینکه قاسم سلیمانی همیشه ملجأ، پناه و تکیه‌گاه بود، افزود: وقتی احمد کاظمی به شهادت رسید، بی‌قراری سردار سلیمانی از آنجا شروع شد، چون دو یار، دو رفیق بودند. چون حاج‌قاسم به باور رسیده بود که اوج وی در به‌شهادت‌رسیدن است.

سردار غیب پرور ادامه داد: التماس می‌کرد و شاید دائماً ازخداخواسته بود تا به دست اشقیاترین مردم به شهادت برسد و همین‌گونه هم شد.

جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) با اشاره به اینکه ترامپ قمارباز، این جنایت بزرگ را مرتکب شد، عنوان کرد: نیمه‌های شب بود که متوجه شهادت وی شدیم. آن شب همه دوستان و یاران و حاج‌قاسم گرد هم جمع شده و در بهت و حیرت و بغض فرورفته بودیم و هر کسی می‌خواست به دیگری تسلی دهد؛ اما مگر می‌شد، چون کسی باور نمی‌کرد که حاج‌قاسم رفته است.

وی اظهار کرد: سردار سلیمانی عاشق شهادت بود و یک‌عمر مجاهدت کرده و بعد از دوران دفاع مقدس هم همین‌گونه مجاهدانه خدمت کرد.

امروز بیداری اسلامی به معنای تام و تمام‌رخ داده است

غیب پرور تواضع و افتادگی را از بارزترین ویژگی‌های سردار سلیمانی برشمرد و افزود: خداوند این منزلت و بزرگی را رایگان به وی عطا نکرده بود، وقتی ابراز ارادت به مردم می‌کرد واقعی و دلی بود. 
وی ادامه داد: این سردار بزرگ ۲۲ سال در سپاه قدس خون‌دل خورد و بسیج را در بلاد اسلامی و غرب آسیا تکثیر کرد و امروز در یمن، لبنان و... مجاهدان در راه خدا را می‌بینید که همه اینها نتیجه تلاش حاج‌قاسم است.

این مقام نظامی در ادامه تصریح کرد: امروز در سرتاسر جهان اسلام هسته‌های مقاومت تشکیل شده است و هراس آمریکا از همین است، آیا زورشان به این حرکت بزرگ می‌رسد؟

سردار غیب پرور با بیان اینکه بیداری اسلامی به معنای تام و تمام‌رخ داده است، افزود: این حاج‌قاسم عزیز بود که مجاهدت کرد و به‌خوبی درخشید و خود را سرباز واقعی مقام معظم رهبری می‌دانست و امروز باید بگوییم حاج‌قاسم تو چه کردی که همه ما در شهادت تو سوختیم و بیش از همه ما رهبر معظم انقلاب در شهادتت سوختند.

امروز بیداری اسلامی به معنای تام و تمام‌رخ داده است

ولایت‌مداری حاج‌قاسم از بارزترین ویژگی‌هایش بود که سردار غیب پرور به آن اشاره کرد و گفت: پس به آنان که دست‌به‌قلم هستند بگویید قاسم، قاسم نشد مگر در مکتب امامین انقلاب، او تربیت شده مکتب امام و رهبری بود و امروز باید مکتب این شهید بزرگوار را تکثیر کنیم.

انتهای پیام/۲۲۴۲۲۴

نظرات بینندگان