کد خبر: ۱۶۲۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۸ - ۱۷ دی ۱۴۰۲
فرمانده سپاه شهرستان مُهر خبر داد:

شهادت بانوی مؤمنه شهرستان مُهر در حادثه تروریستی کرمان

فرمانده سپاه شهرستان مُهرگفت: در پی اقدام تروریستی حادثه کرمان که منجر به شهادت و مجروح شدن چندی از هموطنان شد، سرکار خانم حسینی‌فرد که در بیمارستان شهید باهنر کرمان به علت جراحات وارده بستری بودند  به مقام والای شهادت نائل آمدند.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، گله‌داریان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان مُهر با تاییدشهادت شهیده سرکار خانم سیده صغری حسینی فرد به خبرنگار این رسانه گفت: در پی  اقدام تروریستی حادثه کرمان که منجر به شهادت و مجروح شدن چندی از هموطنان شد، سرکار خانم حسینی‌فرد که در بیمارستان شهید باهنر کرمان به علت جراحات وارده بستری بودند  به مقام والای شهادت نائل آمدند.

وی گفت: شهادت این بانوی مؤمنه و متدین را به خانواده‌های محترم حسینی‌فرد و سایر وابستگان و همه جامعه متدین و ایمانی شهرستان مُهر تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان برای آن مرحومه رحمت واسعه و هم‌جواری با اولیاءالله و صبر و اجر برای عموم بازماندگان مسئلت دارم.

گله‌داریان افزود: دشمنان این مرز و بوم بدانند همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، پاسخ سختی را به دست سربازان مکتب سایمانی دریافت خواهید کرد.

به گزارش شیرازه،حادثه تروریستی کرمان در ۱۳ دی ۱۴۰۲ مصادف با چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی دو انفجار در مسیر گلزار شهدای کرمان رخ داد.

انتهای پیام/224224
نظرات بینندگان