کد خبر: ۱۶۲۳۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۲ - ۱۸ دی ۱۴۰۲
فرمانده انتظامی شیراز خبر داد:

دستگیری افراد شرور حین حمله با سلاح سرد به پلیس

فرمانده انتظامی شیراز، گفت: در حمله با سلاح سرد به پلیس، محمد معروف به لوک به هلاکت رسید و ۳ نفر دیگر از افراد شرور نیز دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه» به نقل از معاونت اجتماعی استان فارس، فرج شجاعی، فرمانده انتظامی شیراز، گفت: در اجرای دستور مرجع قضایی مبنی بر دستگیری اراذل‌واوباش فراری به اتهام عرض‌اندام در فضای مجازی و ایجاد ترس و وحشت برای شهروندان، بلافاصله بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار پلیس قرار گرفت.
 
 وی افزود: مأموران کلانتری ۲۶ رحمت تحقیقات خود را آغاز کردند و با اقدامات فنی و تخصصی و بهره‌گیری از شیوه‌های نوین پلیسی مطلع شدند که فرد شرور قرار ملاقات و درگیری با سه نفر دیگر در بلوار عدالت جنوبی جلو درِ زندان دارد.
 
 فرمانده انتظامی شیراز ادامه داد: حدود ساعت سه بامداد امروز، مأموران زبده به محل موردنظر اعزام و افراد شرور و اراذل‌واوباش با مشاهده پلیس با سلاح سرد به سمت مأموران حمله‌ور و سپس اقدام به پرتاب چاقو می‌کنند.
 
 شجاعی با بیان اینکه افراد اراذل‌واوباش پس از چند بار اخطار پلیس نه‌تنها تسلیم نشدند، بلکه با سلاح سرد به سمت مأموران حمله کردند، ادامه داد: مأموران انتظامی جهت دفاع مشروع، با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی کردند که منجر به هلاکت رسیدن یکی از افراد اراذل‌واوباش معروف به محمد لوک (اسم مستعار) شد.
 
 وی با بیان اینکه سه نفر دیگر از اراذل‌واوباش از جمله حسین قلاتی (اسم مستعار) که قصد متواری شدن را داشتند با درایت مأموران دستگیر شدند، گفت: در سوابق این افراد شرور جرایمی از قبیل عرض‌اندام در فضای مجازی، ایجاد ترس و وحشت برای شهروندان و نزاع و درگیری به چشم می‌خورد.
 
 فرمانده انتظامی شیراز با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، تصریح کرد: پلیس برای برقراری نظم و امنیت و ارتقای احساس آرامش در بین مردم با مخلان نظم و امنیت به طور قاطع و قانونی برخورد می‌کند؛ لذا شهروندان نیز از طریق تلفن ۱۱۰ پلیس را در جریان اعمال خلاف افراد فرصت‌طلب و قانون‌گریز قرار دهند.


انتهای پیام/


نظرات بینندگان