کد خبر: ۱۶۲۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۴ - ۱۹ دی ۱۴۰۲
ارشد نظامی ارتش در استان فارس :

نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در مسیر ولایت حرکت می‌کنند

با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد، یادواره ۵۵۰ شهید والا مقام شهرستان استهبان با حضور مردم شهید پرور این شهرستان و با تجلیل از خانواده معظم شهدا و روایتگری یادگاران دوران دفاع مقدس برگزار شد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، امیر ابوالقاسم رضایی ارشد نظامی ارتش در استان فارس در این مراسم ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا (س) و گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی اظهار داشت: نام مبارک حضرت زهرا از پرتکرارترین اذکار دوران دفاع مقدس و گره‌گشای همه عملیات بود.

وی در ادامه تصریح کرد: در قرآن کریم از ویژگی‌های شهدا صحبت‌های فراوانی شده و طبق وعده خداوند شهدا زنده‌اند و نزد او روزی‌خورند. باید زندگی شهدا را الگو قرار دهیم و سیره و روش زندگی آن‌ها را الگو قرار دهیم و اینکه خانواده و به‌ویژه مادران شهدا را ارج بگذاریم که چنین فرزندانی را تربیت‌کرده‌اند که شجاعت آن‌ها زبانزد است.

امیر سرتیپ دوم رضایی افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از پیشرفت همدیگر خوشحال می‌شوند و امروز ارتباط و وحدت نیروهای مسلح مثال‌زدنی است و با افتخار در مسیر ولایت روبه‌جلو حرکت می‌کنند.

در ادامه این مراسم امیر سرتیپ دوم جانباز جمال پاک‌باز و همچنین سرهنگ جانباز رفیع غفاری معروف به شکارچی تانک و از یادگاران دوران دفاع مقدس روایت‌ها و خاطراتی را برای عموم مردم بازگو کردند.

در پایان این مراسم از جمعی از خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران شهرستان استهبان تجلیل شد.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان