کد خبر: ۱۶۲۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۲ - ۲۱ دی ۱۴۰۲
فارس در هفته‌ای که گذشت؛

از ایجاد ۳ هزار طرح اشتغال تا آزادی ۳۳۰ زندانی جرائم غیرعمد

آنچه ازاین‌پس در قالب بسته خبری با عنوان «فارس در هفته‌ای که گذشت» منتشر خواهد شد اَهم اخبار شیراز و دیگر شهرستان‌های فارس می‌باشد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، در نظر داریم به‌منظور اطلاع از مهم‌ترین اخبار استان فارس گزیده‌ای از خبرهایی که طی یک هفته گذشته در استان اتفاق افتاده را در قالب یک بسته خبری به مخاطبان فرهیخته پایگاه تحلیلی خبری شیرازه ارائه دهیم.

آنچه ازاین‌پس در قالب این بسته خبری با عنوان «فارس در هفته‌ای که گذشت» منتشر خواهد شد اَهم اخبار شیراز و دیگر شهرستان‌های فارس می‌باشد.

از ایجاد ۳ هزار طرح اشتغال تا آزادی ۳۳۰ زندانی جرائم غیرعمد

از شنبه تا پنج‌شنبه در فارس چه خبر بود؟

نزدیک به ۲ هزار چاه آب غیرمجاز در فارس پُر شد 

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای فارس از پُر و مسلوب‌المنفعه شدن نزدیک به ۲ هزار حلقه چاه غیرمجاز در ۹ماهه امسال خبر داد و گفت: با همکاری دادگستری استان و طی مراحل قضایی با همراهی نیروی انتظامی این اقدام با موفقیت انجام شد.

از انتخابات چه خبر؟

تأیید صلاحیت ۶۶۸ کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در فارس 

وزارت کشور نتایج بررسی صلاحیت نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد که بر اساس آن صلاحیت ۶۶۸ نفر از کاندیداهای انتخابات مجلس دوازدهم تأیید شد.

ایجاد بیش از ۳ هزار طرح اشتغال توسط بانوان استان فارس

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس گفت: در ۹ماهه امسال بیش از ۷ هزار فرصت شغلی در استان توسط مددجویان تحت حمایت این نهاد و نیازمندان دهک‌های ۱ تا ۵ جامعه ایجاد شده که بیش از ۳ هزار مورد از این طرح‌ها متعلق به بانوان کارآفرین بوده است.

درخشش هنرمندان تئاتر فارس در جشنواره مناطق کشور

 نمایش‌های برتر بخش صحنه‌ای جشنواره تئاتر منطقه‌ای «راه ابریشم» در سمنان معرفی شدند و دو نمایش از شیراز، یک نمایش از فسا و یک نمایش از کازرون، چهار نماینده فارس در این رقابت بودند.

از ایجاد ۳ هزار طرح اشتغال تا آزادی ۳۳۰ زندانی جرائم غیرعمد

رواج پدیده حاشیه‌نشینی برای مستأجران شیراز

 قیمت مسکن در شیراز فعلاً کاهشی نمی‌شود

 افزایش قیمت مسکن یک امر قطعی و اجتناب‌ناپذیر به‌حساب می‌آید و مردم باید منتظر رشد بهای خانه باشند؛ بااین‌حال برخی کارشناسان حوزه مسکن معتقدند میزان رشد نرخ‌ها رشد قابل‌توجهی نخواهد داشت و برخی دیگر می‌گویند قیمت مسکن به‌صورت محسوس روبه‌افزایش است.

آزادی ۳۳۰ زندانی جرائم غیرعمد در استان فارس

 چهاردهمین دوره آزادی سازی زندانیان در استان فارس با چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج‌قاسم سلیمانی همراه شد.

اعلام انزجار مردم شیراز از اقدام تروریستی داعش در کرمان

 نمازگزاران شیرازی امروز پس از ادای فریضه سیاسی عبادی نمازجمعه با شعارهای ضداستکباری انزجار خود را از اقدام تروریستی در کرمان ابراز کردند.

حمله اوباش با سلاح سرد به پلیس شیراز

 فرمانده انتظامی شیراز: در حمله با سلاح سرد به پلیس، محمد «معروف به لوک» به هلاکت رسید و سه نفر دیگر از افراد اراذل‌واوباش نیز دستگیر و روانه دادسرا شدند. در اجرای دستور مرجع قضایی مبنی بر دستگیری اراذل‌واوباش فراری به هویت معلوم به اتهام عرض‌اندام در فضای مجازی و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان، بلافاصله بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار پلیس قرار گرفت.

از ایجاد ۳ هزار طرح اشتغال تا آزادی ۳۳۰ زندانی جرائم غیرعمد

کارخانه سیمان شیراز جابه‌جا می‌شود

 مسئولان منطقه ۴ شهرداری شیراز از حذف صنایع و مشاغل آلاینده از فضای این منطقه و همچنین اقدام جدی برای محرومیت‌زدایی از محله‌های کمتر برخوردار خبر داده و بر ایجاد تحول عمرانی و تبدیل منطقه ۴ به‌عنوان پایلوت گردشگری شیراز تأکید کردند.


تأکید استاندار فارس بر موارد ۱۱ گانه

 استاندار فارس با تأکید بر اینکه برای هر کدام از موارد ۱۱ گانه به‌علاوه سازمان شهرداری شیراز و شهرداری شهر جدید صدرا، یک نفر پیگیر معین تعیین و مشخص شده پیگیری‌کننده هر سازمان چه کسی است، افزود: با جدیت شوراهای اسلامی و شهرداران شیراز و صدرا مراقبت می‌کنند و امور مساجد و پایگاه‌های مقاومت نیز در این زمینه نظارت، همکاری و همراهی می‌کنند؛ امیدواریم طی ۲ هفته آینده جمع‌بندی دیگری انجام شود و با جلسات پیاپی تا پایان سال اکثر این ۶۴۰ مشکل حل خواهد شد.

تشییع پیکر شهیده حادثه تروریستی کرمان در لامرد

 سیده صغری حسینی فرد اولین شهیده شهرستان مهر که در حادثه تروریستی کرمان به شهادت رسیده بود امروز صبح از میدان امام شهرستان لامرد به سمت میدان شهدا بر روی دستان مردم شهیدپرور و خداجوی لامرد تشییع و برای خاک‌سپاری به سمت شهرستان مهر حرکت کرد.

قهرمانی فرزند ممسنی در مسابقات تیراندازی سبک پنج رست جنوب کشور

 مسابقات تیراندازی سبک پنج رست که با شرکت تیراندازی‌های از جنوب کشور به میزبانی شهرستان لامرد فارس برگزار گردید شیروان رضایی یکی از بهترین تیراندازی‌های کشور توانست مقام اول این مسابقات را برای شهرستان ممسنی به ارمغان بیاورد.

پخش تبلیغات کاندیداهای مجلس شورای اسلامی فارس از ۱۵ شبکه در استان

 ۲۰۰ شبکه تلویزیونی به تعداد حوزه‌های انتخابیه در کشور برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در نظر گرفته شده که سهم استان فارس هم ۱۵ شبکه است.

تا بسته خبری دیگر و هفته بعد بدرود... 

انتهای پیام/224224

نظرات بینندگان