کد خبر: ۱۶۲۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲:۱۴ - ۲۸ دی ۱۴۰۲
فارس در هفته‌ای که گذشت؛

از کشته شدن ۲ نفر درنزاع شخصی تا برپایی بزرگترین اعتکاف در شیراز

آنچه ازاین‌پس در قالب بسته خبری با عنوان «فارس در هفته‌ای که گذشت» منتشر خواهد شد اَهم اخبار شیراز و دیگر شهرستان‌های فارس است.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، در نظر داریم به‌منظور اطلاع از مهم‌ترین اخبار استان فارس گزیده‌ای از خبرهایی که طی یک هفته گذشته در استان اتفاق افتاده را در قالب یک بسته خبری به مخاطبان فرهیخته پایگاه تحلیلی خبری شیرازه ارائه دهیم.

آنچه ازاین‌پس در قالب این بسته خبری با عنوان «فارس در هفته‌ای که گذشت» منتشر خواهد شد اَهم اخبار شیراز و دیگر شهرستان‌های فارس است.

از شنبه تا پنج‌شنبه در فارس چه خبر بود؟

اولین خبر را از ورزش شروع می‌کنیم

بسکتبالیست ممسنی در تیم ملی ایران 
نازنین زهرا تقوی به تیم ملی زیر ۱۳ سال تیم ملی بسکتبال ایران دعوت شد.

نازنین زهرا تقوی بازیکن خردسال از دیار (ممسنی، رستم) با درخشش خود توانسته استعدادیابان ملی را شیفته بازی خودکرده و به مرحله نهایی انتخاب کشوری تیم ملی ۲۰۳۰ راه یابد.

اتصال ۲۰ روستای فارس به شبکه ملی اطلاعات
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس از اتصال ۲۰ روستای استان فارس به شبکه ملی اطلاعات و دسترسی این روستاها به اینترنت پرسرعت همراه با اعتبار ۴۸ میلیارد تومان از محل طرح خدمات عمومی اجباری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد.

در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست

اهدای ۱۰۰ تخته پتو به بیمارستان حضرت ولی‌عصر (عج) ممسنی
یک خَیر حوزه سلامت باهدف خدمات‌رسانی بهتر به بیماران بیمارستان، ۱۰۰ تخته پتو به بیمارستان این شهرستان اهدا کرده و همچنین قرار است ۵۰۰ ملحفه به بیمارستان اهدا کند.

از کشته شدن دو نفر درنزاع شخصی تا برپایی بزرگترین اعتکاف در شیراز

بزرگ‌ترین اعتکاف جوانان کشور در شیراز برپا می‌شود
معاون هماهنگ‌کننده کانون فرهنگی رهپویان وصال شیراز، از برگزاری بیست و سومین و بزرگ‌ترین اجتماع اعتکاف جوانان کشور خبر داد و گفت: این مراسم معنوی طی روزهای ۵ تا ۷ بهمن‌ماه سال ۱۴۰۲ در مسجد جامع شهدای شیراز (مصلی قدیم) برگزار خواهد شد.

شاهکار جهانی هنرمند جهرمی

کسب جایزه ویژه از اولین مسابقه بین‌المللی کارتون Tangis  توسط هنرمند جهرمی
 محمدحسین اکبری کارتونیست جهرمی، جایزه ویژه اولین مسابقه بین‌المللی کارتون Tangis در کشور مراکش با موضوع حفاظت از کودکان در مقابل جنگ، را به خود اختصاص داد. در این فستیوال ۳۰۰ هنرمند از ۴۰ کشور جهان حضور داشتند.

پروژه‌های مختلف مسکن را در صدرا عملیاتی خواهیم کرد
استاندار فارس گفت: باتوجه‌به دستور رئیس‌جمهور مبنی بر حل مشکلات شرق شهر صدرا و وجود زمین‌های غرب این شهر جدید، می‌کوشیم بخش قابل‌توجهی از قانون جوانی جمعیت، تأمین مسکن ایثارگران، اجرای نهضت ملی مسکن و همچنین تأمین مسکن نخبگان و نیروهای علمی را در این شهر عملیاتی شود.

کشته‌شدن 2 نفر در نزاعی شخصی
عصر روز چهارشنبه ۲۷ دی‌ماه در بلوار شهید مطهری شیراز، یک زن و یک مرد با اسلحه گرم کشته شدند.

بحران شیرخشک به پایان رسید
رئیس اداره نظارت و ارزیابی فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: بحران شیرخشک به پایان رسیده است و دیگر کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

نبود دوربین‌های نظارتی دردسرساز شد

سرعت زیاد بلای جان رانندگان، در آزادراه شیراز اصفهان است
بر اساس تحقیقات میدانی، نبود دوربین‌های نظارتی و ثبت تخلف در این محور موجب افزایش سرعت غیرمجاز برخی رانندگان شده به همین امر منجر به تصادفات فراوان گردیده است.

از کشته شدن دو نفر درنزاع شخصی تا برپایی بزرگترین اعتکاف در شیراز

بزرگی به میزان سخاوت است 

قلک‌های دانش‌آموزان شیرازی به‌رسم مهربانی شکست
دانش‌آموزان شیرازی با پول قلک‌هایشان چند زندانی نیازمند را آزاد کردند .

حضور مردم در انتخابات تیری بر قلب دشمن خواهد بود
امام‌جمعه موقت شیراز گفت: باید برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنیم چرا که حضور مردم در انتخابات تیری بر قلب دشمن است.

در تأمین سلامت انتخابات با هیچ‌کس تعارف نداریم
رئیس‌کل دادگستری فارس با اشاره به چهار راهبرد مشارکت، سلامت، رقابت و امنیت که رهبر معظم انقلاب برای انتخابات امسال تعیین کردند، گفت: در بحث تأمین سلامت انتخابات با کسی تعارف نداریم و با کوچک‌ترین تخلف‌ها برخورد می‌کنیم.

تا بسته خبری دیگر و هفته بعد بدرود... 

انتهای پیام/224224
نظرات بینندگان