کد خبر: ۱۶۲۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۰:۵۱ - ۰۵ بهمن ۱۴۰۲
فارس در هفته‌ای که گذشت؛

از برپایی ۳۰ کرسی نظریه‌پردازی تا دعوت به حضور حداکثری در انتخابات

آنچه ازاین‌پس در قالب بسته خبری با عنوان «فارس در هفته‌ای که گذشت» منتشر خواهد شد اَهم اخبار شیراز و دیگر شهرستان‌های فارس است.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، در نظر داریم به‌منظور اطلاع از مهم‌ترین اخبار استان فارس گزیده‌ای از خبرهایی که طی یک هفته گذشته در استان اتفاق افتاده را در قالب یک بسته خبری به مخاطبان فرهیخته پایگاه تحلیلی خبری شیرازه ارائه دهیم.

آنچه ازاین‌پس در قالب این بسته خبری با عنوان «فارس در هفته‌ای که گذشت» منتشر خواهد شد اَهم اخبار شیراز و دیگر شهرستان‌های فارس است.

از شنبه تا پنج‌شنبه در فارس چه خبر بود؟

برپایی ۳۰ کرسی نظریه‌پردازی انتخاباتی در دانشگاه‌های فارس
جانشین ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با اشاره به اهمیت و نقش تعیین‌کننده فضای دانشگاهی در انتخابات، گفت: پیش‌بینی شده ۳۰ کرسی نظریه‌پردازی و بیش از ۱۰۰ کرسی آزاداندیشی با موضوع انتخابات در دانشگاه‌های سراسر استان برگزار شود.

تعطیلی ۱۰۷ مرکز غیرمجاز زیبایی در فارس
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: با پیگیری و تلاش‌های کارشناسان اداره نظارت و کمیسیون ماده ۱۱ تعزیرات حکومتی امور بهداشتی درمانی دانشگاه، ۱۰۷ مرکز غیرمجاز ارائه‌دهنده خدمات زیبایی از ابتدای امسال تاکنون در استان فارس شناسایی و تعطیل شده است.

شاعران پرچم‌داران جنگ شناختی هستند
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس با بیان اینکه شاعران پرچم‌داران جنگ شناختی هستند، گفت: شعر به‌خوبی، «رشادت» و «حماسه‌آفرینی» شهدا را به نسل جوان و نوجوان به‌خوبی معرفی می‌کند.

از برپایی ۳۰ کرسی نظریه‌پردازی تا دعوت به حضور حداکثری در انتخابات

افزایش سواد رسانه‌ای راهکار مقابله با نقشه دشمنان است
رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس گفت: افزایش سواد سیاسی و سواد رسانه‌ای راهکار مقابله با نقشه دشمنان در کاهش مشارکت‌های مردمی است.

جاده قره پیری همچنان در پیج و خم بی‌تفاوتی‌ها
 پروژه قره پیری جاده‌ای ۱۱ کیلومتری است که ۴/۳ آن در حوزه استحفاظی شهرداری شیراز و مابقی در حوزه شرکت عمران صدرا است که سال ۱۳۹۹ آغاز به کارکرده و چند مدت پیش جمشیدی مدیرکل دفتر فنی استانداری به خبرنگار فارس گفته بود زمان تعریف شده‌ای برای اتمام پروژه وجود ندارد، شهرداری شیراز هم علت آغازنکردن کار خود را نبود بودجه عنوان می‌کند و شرکت عمران صدرا هم بیان می‌کند تا شهرداری شیراز دراین‌رابطه اقدامی انجام ندهد نمی‌توانیم به بخشی از پروژه ورود کنیم.

پلمب ۲۱ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی در شیراز
کمال فخر پور رئیس مرکز بهداشت شهدای انقلاب با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای تشدید نظارت‌های بهداشتی بر وضعیت مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در مناطق زیرپوشش مرکز بهداشت شهدای انقلاب، ۲۱ مرکز تهیه و توزیع و اماکن عمومی به دلیل تخلفات از موازین و مقررات بهداشتی از سوی بازرسان بهداشت محیط این مرکز تعطیل شدند.

اهدای ۶ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند کازرون
 فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت کوثر (س) از سپاه کازرون اظهار داشت: به مناسبت ایام مبارک ماه رجب و میلاد مولود کعبه حضرت علی (ع) ۶ سری جهیزیه به ارزش هرکدام ۶ میلیون تومان در بین نیازمندان نوعروس شهرستان کازرون اهدا شد.

از برپایی ۳۰ کرسی نظریه‌پردازی تا دعوت به حضور حداکثری در انتخابات

مشارکت حداکثری در انتخابات در دستور کار آموزش و پرورش فارس قرار گرفت
مدیرکل آموزش و پرورش فارس، تقویت مشارکت حداکثری را یکی از اصلی‌ترین مأموریت‌ها در انتخابات پیش رو برشمرد و خاطرنشان کرد: تلاش خواهیم کرد در راستای کمک به برگزاری باشکوه‌تر انتخابات، همه امکانات لازم را فراهم کنیم.

زیان ۶ماهه و عجیب برخی نانوایان استان فارس
نانوایان نوع دو استان فارس در آستانه ورشکستگی هستند و علی‌رغم تعیین قیمت جدید توسط کارگروه آرد و نان استان فارس ظاهراً این مشکل به سد کارگروه آرد و نان کشور و معاونت اقتصادی وزارت کشور برخورد کرده و معطل‌مانده است.

حضور حداکثری در انتخابات دارای پیامدهای بین‌المللی است
امام‌جمعه شهرستان اقلید گفت: نظام و انقلاب ما هم مردمی است هم خدایی، رأی مردم نقش تعیین‌کننده و سرنوشت‌ساز در رقم‌زدن و ساختن مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری دارد، حضورحداکثری مردم بسیار معنادار و دارای پیامدهای ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی است.

انتهای خبر/224224

نظرات بینندگان