کد خبر: ۱۶۲۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۸ - ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
فرمانده سپاه جهرم خبر داد:

شهرستان جهرم میزبان ۸۰۰ برنامه دهه فجر

فرمانده سپاه جهرم از برگزاری بیش از ۸۰۰ برنامه به مناسبت ایام‌الله دهه فجر با شعار محوری «جشن ملی، مشارکت پرشور و آینده روشن» در شهرستان جهرم خبر داد.
به گزارش خبرنگار گروه شهرستان‌ها پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، ناصر طالبی فرمانده سپاه شهرستان جهرم، ضمن تبریک آغاز دهه مبارک فجر به خبرنگاران، گفت: برنامه‌های بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام‌الله دهه فجر با شعار محوری «جشن ملی، مشارکت پرشور، آینده روشن» در سطح شهرستان جهرم توسط پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج، مدارس، مساجد و هیئت مذهبی برگزار می‌شود.

 وی افزود: برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر امسال با محوریت جهاد تبیین و حضور حداکثری در انتخابات پیش رو برنامه‌ریزی‌شده که بیش از چهل نشست تبیینی با موضوعات مختلف انتخابات و حضور حداکثری با سخنرانی هادیان سیاسی کشوری، استانی و شهرستانی، برگزار می‌شود. 
فرمانده سپاه جهرم بیان داشت: ایام دهه فجر بازیابی خاطرات انقلاب اسلامی و یادبود حیات دوباره ملت ایران در یکی از حساس‌ترین مقاطع تاریخی برای نظام و انقلاب محسوب می‌شود که از این فرصت باید در راستای تبیین دستاوردهای انقلاب برای نسل‌های نوجوان و جوان کشور استفاده کرد.

طالبی با اشاره به برگزاری بیش از دویست برنامه در دهه فجر در جهرم، فضاسازی‌های فرهنگی در سطح شهرستان، به صدا درآمدن زنگ انقلاب در مدارس، رژه موتوری، گل‌باران قبور مطهر شهدا، دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران، جانبازان و مدافعان حرم، برگزاری مسابقات متنوع ورزشی بسیج، دیدار با امام‌جمعه، برگزاری یادواره‌های شهدا، اهدای خون، پایش سلامت و خدمات‌رسانی به مناطق محروم با اعزام تیم‌های پزشکی، برگزاری همایش ازدواج دانشجویی، برگزاری نشست‌های بصیرتی و... را از برنامه‌های اجرایی این دهه اعلام نمود.

فرمانده سپاه جهرم با اشاره به برگزاری همایش سرداران، امیران و ۱۵ هزار شهید استان فارس، برگزاری پیش همایش و یادواره‌های شهدا در ایام دهه مبارک فجر، از برنامه‌های محوری این ایام است. 

طالبی در پایان تأکید داشت: نمایش باعظمت حضور و اقتدار ملت یکی از مهم‌ترین عوامل بازدارندگی در مقابل توطئه‌های دشمنان محسوب می‌شود، از همین رو از آحاد مردم برای شرکت در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن دعوت به عمل می‌آید.

انتهای خبر/
منبع: مهر
نظرات بینندگان