کد خبر: ۱۶۲۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۴ - ۱۲ بهمن ۱۴۰۲

پرچم برای مردم و مسئولان حکم ناموس دارد

وقتی می‌گوییم پرچم سه‌رنگ، به یاد رشادت‌های مردانی می‌افتیم که برای دفاع از آن جان ناقابل خود را فدا کردند تا پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران همچنان در جهان با افتخار برافراشته شود.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، پرچم خوش‌نقش و رنگ جمهور اسلامی ایران ملت را نمایندگی می‌کند که می‌توان به‌واسطه آن روح ملت را بشناسیم.

وقتی می‌گوییم پرچم سه‌رنگ، به یاد رشادت‌های مردانی می‌افتیم که برای دفاع از آن جان ناقابل خود را فدا کردند تا این پرچم همچنان در جهان با افتخار برافراشته شود. 

آری پرچم‌ها نماد و نماینده عالی ملت‌ها و جامعه هستند و اوج عظمت ایران و ایرانی زمانی است که پرچم سه‌رنگ و مقدس کشورش در رویدادهای مختلف جهانی بالا می‌رود. 

باید اقرار کرد که مردم و مسئولان این نظام مقدس با هر سلیقه سیاسی نسبت به این پرچم غیرت فراوان دارند. 

روز گذشته خبرنگار این پایگاه تحلیلی خبری هنگام ورود به استانداری فارس مشاهده کرد که پرچم نصب شده بر فراز آسمان استانداری به علت وزش باد کمی پاره شده است. 

 این خبرنگار بلافاصله به عباس فرج‌زاده مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس تماس گرفت و مورد را به وی اطلاع داد. 

فرج‌زاده ضمن تشکر از خبرنگار این رسانه در کمترین زمان ممکن اقدامات لازم را جهت تعویض پرچم انجام داد تا همچنان رنگش در آسمان فارس بدرخشد. 

کار زیبای خبرنگار و اقدام سریع مسئول اوج عظمت این پرچم را نزد ملت نشان داد.


انتهای خبر/224224
نظرات بینندگان