کد خبر: ۱۶۲۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۷ - ۱۵ بهمن ۱۴۰۲
نماینده ولی‌فقیه در استان فارس:

حکومت اسلامی امانت امام‌زمان (عج) است

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس گفت: حکومت اسلامی متعلق به امام علی (ع) و اولاد آن حضرت است و خیانت در این امانت خیانت به اسلام است، بنابراین این امانت را باید حفظ کنیم.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، آیت‌الله «لطف‌الله دژکام» نماینده ولی‌فقیه در استان فارس در سومین همایش ملی «مهدویت و انقلاب اسلامی» که امروز ۱۵ بهمن‌ماه به میزبانی شیراز برگزار شد، اظهار داشت: امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی را بر محور ولایت‌فقیه قرار دادند و ولایت‌فقیه به نیابت از ولی‌عصر (عج) مردم را رهبری می‌کنیم.
 
وی افزود: ولایت بر مردم اختصاص به ولی‌عصر (عج) دارد و ولی‌فقیه در زمان غیبت از طرف ایشان نیابت دارد و خیلی مهم است که ما این باور تاریخی شیعه را حفظ و ترویج کنیم.
 
نماینده ولی‌فقیه در استان فارس با اشاره به جایگاه انقلاب اسلامی در مقوله مهدویت، تأکید کرد: در زمان تشکیل نظام اسلامی امام خمینی (ره) در سخنرانی‌های خود نظام اسلامی را امانت آخرین ذخیره الهی، حضرت ولی‌عصر (عج) دانستند.
 
وی با تأکید بر اینکه حکومت اسلامی امانت امام‌زمان (عج) است، تصریح کرد: حکومت اسلامی متعلق به امام علی (ع) و اولاد آن حضرت است و خیانت در این امانت خیانت به اسلام است، بنابراین این امانت را باید حفظ کنیم. 
 
انتهای خبر/


منبع: دفاع مقدس
نظرات بینندگان